Oteckovia držia vysoké čísla, narástli k rekordnému podielu! Vlci prvýkrát klesli, Markízu prešprintovala Jednotka
5. januára 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Markíza aj vo štvrtok uvoľnila večer priestor, zabrala si ho však pre seba Jednotka. Oslabila aj seriál Joj.

Vo štvrtok večer sa pomer síl rozložil o niečo inak. Nový seriál Joj Vlci neudržal úroveň sledovanosti celý úvodný týždeň, keď v posledný deň stratil divákov. Vlci mali klesnúť o viac ako rating na výkon 7,5 %, v podieli už šli pod 19 %. Seriál udržal nadpriemer v celkovom publiku, kde si ho malo pozrieť cez 540-tisíc divákov. Markíza naďalej držala voľný priestor, keď dovysielala španielsky prepadák Zakázaná láska, minisériu pre rýchle ukončenie zdvojila, s prvou z dvoch častí uhrala rating 4,7 % s podielom 12,4 %. Záverečná časť mala po 22. hodine atakovať štyri ratingy s podielom pod 18 %. S hlavným programu Markízu výrazne predbehla Jednotka, ktorá mohla divákov brať aj Vlkom. S komédiou Drž hubu! totiž vyskočila na rating cez 6 % s podielom nad 16 %.

Z menších staníc Likvidátor na Dajto podliezol až 8 %, Borat na Plus atakoval 5 %. Matky a dcéry na Doma o niečo podrástli na podiely 5 a 6,5 %, Wau udržala nadpriemer s kriminálkami a podielmi nad a okolo 4 %.

Spanilou cestou si zatiaľ prechádza Markíza podvečer. Denná novinka Oteckovia zažíva mimoriadne úspešný úvodný týždeň, čo potvrdila aj so štvrtou časťou. Seriál po stredajšom náraste udržal väčšinu divákov, a to napriek tomu, že celkovo množstvo divákov postupne pri obrazovkách klesá a po sviatkoch sa postupne vracajú do klasického režimu. Oteckom to vynieslo rekordný podiel na trhu, pri ratingu 8,9 % totiž atakovali okrúhly share s výkonom 29,9 %. Vládkyňa zla na Joj uhrala okolo vlažných 15 %.

Silní Oteckovia plnia pre Markízu rovnako dôležitú úlohu v spravodajskej hodine. Vysoký nábeh tlačí nahor výkonnosť Televíznych novín, ktoré boli pri podieli cez 26 % o rating pred Novinami. Tie podliezli 23 %. Noviny však naďalej sleduje celkovo najviac divákov, vo štvrtok navyše potvrdili postavenie najsledovanejšieho programu na Slovensku s vyše 610-tisíc divákmi. Televízne noviny sa blížili k hranici 575-tisíc, v komerčnej cieľovke vyhrali celý deň pred Počasím a Oteckami.