Aktuality
Hokej trápi komerčné stanice už teraz: Mladí hokejisti lámu rekordy sledovanosti, porazili Markízu s Joj!
Hokejové Majstrovstvá sveta do 18 rokov pútajú pozornosť stále viac športových divákov.
Tradične najsledovanejší športový sviatok na Slovensku, MS v hokeji, štartujú o dva týždne, no komerčné stanice musia s hokejom zápasiť už teraz. Netradične veľká pozornosť sa upriamila už na turnaj hráčov do 18 rokov, ktorý sa koná na Slovensku a slovenská reprezentácia na ňom podáva skvelé výkony.
Posledný zápas skupiny proti Švajčiarsku, ktorý dopadol pre našich hráčov víťazne, lámal rekordy, keď tretiu tretinu sledovalo až 7 % divákov a podiel sa vyšplhal pod 18 %. V tomto čase bola Dvojka jasným lídrom na trhu, pričom do popredia sa dostávala už v druhej tretine so začiatkom pred 20:30, ktorá prekročila 6 ratingov a podiel 16 %. Prvá tretina popri spravodajstvách uhrala share pod 11 %. Všetky výkony sú v komerčnej cieľovke.
Komerčným staniciam sa nedarilo. O 10 rokov mladší bolo trojkou na trhu a tvrdo prepadlo s podielom len cez 12 %, prvýkrát neuspelo Nikto nie je dokonalý na Joj, ktoré prekonalo iba 15 %. Farma taktiež strácala, napriek tomu, že sa v konkurencii hokeja nevysielala spadla pod 20 %. Milujem Slovensko na Jednotke dosiahlo share 10 a vyše 12 % (12 – 54/12+).
Z menších staníc Železná päsť na Plus podliezla 7 %, Vymenené životy tesne prekročili 6 %. Nekonečná láska ďalej na Doma uhrala vyše 4 %, maratón seriálu Posledná loď vyvrcholil poslednými časťami druhej série podielmi 3,5 a vyše 4 % v prime-time, neskôr podiel stúpal na dvojnásobné výkony. Na Wau sa vrátili klasické kriminálky, Kosti a CSI Las Vegas hýbali pod a nad 3 %.
Podvečer Rodinné prípady atakovali 19 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja šla pod 16 %. Televízne noviny sa dostali pod 25 %, Noviny podliezli 27 %.
Foto: FB SZLH