Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Nemocnica ešte porástla, Markíza proti nej vytiahla hviezdu Bez servítky! Vo štvrtok zažila prepadák

Joj má za sebou nad pomery vydarený nástup nového seriálu, Markíze nevyšlo ani jedno zostrenie konkurencie.

Komerčná dvojka vo štvrtok uzavrela prvý týždeň vysielania nového seriálu Nemocnica, ktorý na obrazovkách odštartovala o týždeň skôr, než na televíznom trhu odštartuje nová sezóna.

Krok sa jej najmä vďaka náhlemu ochladeniu vyplatil, keď ešte týždeň predtým televízie tlačili teplé večery nadol, od ostatnej nedele výrazne rástli.

Nemocnica si udržala čísla od štartu do konca prvého týždňa, ktorý zakončila dosiaľ najvyšším ratingom v komerčnej cieľovke 8,7 % pri podieli 23,6 %. Celkovo si ju pozrelo 530-tisíc divákov, oproti štartu tak prišla o časť starších ročníkov.

Markíza nielen v utorok a stredu, ale aj vo štvrtok na Nemocnicu reagovala, pričom prekvapila vytiahnutím premiéry slovenskej Zámeny manželiek, ktorú už roky nevysiela.

Nakrútila ju ešte v roku 2018, pričom si v archíve našla epizódu s hviezdou jarnej série Bez servítky na Joj, ktorú teraz proti nej vytiahla.

Úspech jej však nepriniesla, Zámena manželiek prepadla s podielom 13 %, ešte horšie na tom bol zostrih z Let´s Dance, ktorý bol hlbšie pod desiatkou.

Výrazne sa darilo v utorok Dvojke, ktorá po 19. hodine vysielala kvalifikačný hokejový zápas Slovenska proti Rakúsku na ZOH 2022.

V komerčnej cieľovke dosiahla proti hlavným správam rating 4,6 %, od 20. hodiny 6,4 % a v čase Nemocnice či Zámeny manželiek 6,3 % s podielmi okolo 15, 19 a 17 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor