Aktuality
Návrat zimy potešil televízie: Stúpli Šťastný domov aj Vlci, Oteckovia na druhom najlepšom ratingu!
Do mnohých kútov Slovenska sa vrátila zima, televíziám pribudli diváci.
Markíza aj Joj sa v utorok mohli tešiť z vyšších ratingov. Nepríjemné počasie usadilo pred obrazovkami viac divákov a viaceré projekty tak ratingovo stúpli. Šťastný domov medzitýždenne narástol o rating, keď si ho malo pozrieť tesne nad 8 % divákov s podielom takmer 22 %. Vlci podrástli najmä oproti minulotýždňovému stredajšiemu pádu, voči ktorému si taktiež polepšili o rating, vrátili sa tesne nad 7 % s podielom 19,5 %. Vlci opäť dominovali v celkovom publiku so 490-tisíc divákmi, Šťastný domov ich mal vyše 410-tisíc. Dobre vedieť sa v komerčnej cieľovke dostalo pod 7 % pri podieli pod 23 %, Všetko, čo má Ander rád neuspelo s podielom pod 14 %.
Nárast divákov pocítili aj podvečerné programy. Oteckovia sa dostali na svoj druhý najlepší rating od štartu, keď ich sledovalo až 9,7 % divákov s podielom 32,4 %. O takmer rating porástla oproti pondelku Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorej to vynieslo dosial najlepší podiel popri Oteckoch, tesne cez 15 %.
Z menších staníc Momentum na Plus prekročilo 5 %, Matky a dcéry na Doma atakovali 5 a až 7 %. Jack Reacher na Dajto šiel pod 5 %, kriminálky na Wau sa prehupli cez 4 a 3 %.
Najsledovanejšími programami dňa boli spravodajské programy. V komerčnej cieľovke vyhrali Televízne noviny s vyše 10 ratingami a podielom 30,5 %, Noviny so stratou vyše jeden a pol ratingu dosiahli share 24,5 %. V celkovom publiku viedli s vyše 655-tisíc divákmi, TN-ky zaostali 55-tisíc divákov. V univerzálnej cieľovke sa pred Noviny dostalo už len Najlepšie počasie.