Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Narcos po veľkom záujme médií pri štarte neoslnil

Produkcia Netflixu na malom Slovensku púta spomedzi streamingových služieb jednoznačne najväčšiu pozornosť, pričom aj v porovnaní s inými platformami a mediatypmi sa teší veľkej obľube najmä novinárov, ktorí o nej pravidelne radi informujú. Nebolo tak prekvapením, že médiá, viac ako niektoré státisícové škandály RTVS, obehla správa o príchode svetového seriálového hitu Narcos na Dvojku, ktorá ho so slovenským dabingom vysiela v soboty v druhom večernom pásme od 11. januára.

Ani veľká medializácia vysielania seriálu na Dvojke mu nezaistila zapamätateľnejšie číslo. Aj v prípade samotných predplatiteľov, ktorých v priebehu vlaňajška malo byť zo Slovenska okolo 30-tisíc, čo zodpovedná približne 1 televíznemu ratingu (12+), tak ostáva zatiaľ Neflix televíznou službou s komunitnejším rozmerom.

Úvodný diel seriálu Narcos po mediálnej kampani síce zaznamenal čiastočnú odozvu, stačilo to na podiel 2,7 %, priemer Dvojky sa mimo športových podujatí či iných udalostí hýbe okolo 2 %. Celkovo si seriál pozrelo 50-tisíc divákov, čím sa prirodzene rozšíril aj mimo doterajších možností Netflixu. U mladých divákov do 54 rokov, na ktorých mediálna kampaň mala dosah prioritne, bol podiel seriálu 2,2 % s ratingom 0,7 %. Viac v tom čase mali všetky ostatné menšie kanály Markízy a Joj.

Čítať viac...
Nahor