Aktuality
Napodobní Kukučka Chlapi neplačú? Tí odštartovali lepšie ako Búrlivé víno!
Nový podvečerný seriál Markízy má za cieľ nadviazať na zlaté obdobie svojho predchodcu.
Markíza pokračuje v nákladom budovaní podvečerného seriálového slotu a po skončení Chlapi neplačú uviedla v pondelok intenzívne promovaný seriál Kukučka. Televízia stavila na vidiecke prostredie, miestami odľahčenú atmosféru pripomínajúcu Hornú Dolnú, opäť na romantiku a najmä silný herecký arzenál, keď získala tváre ako z predchodcu Chlapi neplačú tak aj Paneláku a veľké meno z Búrlivého vína.
Seriál nemá pred sebou ľahkú úlohu. Chlapi neplačú na jeseň 2013 štartovali podielovo silnejšie ako Búrlivé víno, zaznamenali share 32,3 %. Rating sa zastavil na hodnote 6,6 %. Búrlivé víno štartovalo v prvý deň roka 2013 na podieli 29 % s vyšším počtom divákov ako Chlapi neplačú, pričom ďalej rástlo.
Chlapi neplačú dosiahli v prvých sériách vysoké hodnoty sledovanosti, podielovo sa po úvodných dvoch sériách dostali na hodnotu 33 %. Vo svojich posledných mesiacoch už však takou istotou v accesse neboli a dokázali padnúť dokonca aj do podpriemeru lídra. Cieľom Kukučky by však mali byť skoršie výkony seriálu.
V súčasnosti vysielané Rodinné prípady dosahujú po nastúpení šou Moja mama varí lepšie ako tvoja rozpačité výkony, dokážu sa však hýbať v rozmedzí okolo 20 až do 26 % s ratingami menej alebo okolo 4 % až do 5 %. Množstvo ratingov v accesse sa s blížiacou sa zimou bude narastať. Pre Kukučku by boli podobné výkony sklamaním, ich rozpočet dosahuje vyššie cifry ako Rodinné prípady.