Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Napodobní Kukučka Chlapi neplačú? Tí odštartovali lepšie ako Búrlivé víno!

Nový podvečerný seriál Markízy má za cieľ nadviazať na zlaté obdobie svojho predchodcu.

Markíza pokračuje v nákladom budovaní podvečerného seriálového slotu a po skončení Chlapi neplačú uviedla v pondelok intenzívne promovaný seriál Kukučka. Televízia stavila na vidiecke prostredie, miestami odľahčenú atmosféru pripomínajúcu Hornú Dolnú, opäť na romantiku a najmä silný herecký arzenál, keď získala tváre ako z predchodcu Chlapi neplačú tak aj Paneláku a veľké meno z Búrlivého vína.

Seriál nemá pred sebou ľahkú úlohu. Chlapi neplačú na jeseň 2013 štartovali podielovo silnejšie ako Búrlivé víno, zaznamenali share 32,3 %. Rating sa zastavil na hodnote 6,6 %. Búrlivé víno štartovalo v prvý deň roka 2013 na podieli 29 % s vyšším počtom divákov ako Chlapi neplačú, pričom ďalej rástlo.

Chlapi neplačú dosiahli v prvých sériách vysoké hodnoty sledovanosti, podielovo sa po úvodných dvoch sériách dostali na hodnotu 33 %. Vo svojich posledných mesiacoch už však takou istotou v accesse neboli a dokázali padnúť dokonca aj do podpriemeru lídra. Cieľom Kukučky by však mali byť skoršie výkony seriálu.

V súčasnosti vysielané Rodinné prípady dosahujú po nastúpení šou Moja mama varí lepšie ako tvoja rozpačité výkony, dokážu sa však hýbať v rozmedzí okolo 20 až do 26 % s ratingami menej alebo okolo 4 % až do 5 %. Množstvo ratingov v accesse sa s blížiacou sa zimou bude narastať. Pre Kukučku by boli podobné výkony sklamaním, ich rozpočet dosahuje vyššie cifry ako Rodinné prípady.

Čítať viac...
Nahor