Pikošky
Tváram Ruže pre nevestu sa účasť v šou poriadne vyplatila! Luxusná výhra skončila na bazáre
Televíznej láske aj drahej výhre je koniec.
Jarná televízna šou Ruža pre nevestu zapĺňala niekoľko mesiacov mediálne titulky, keď sa nakrátko žiariace reality hviezdičky stali obľúbenou témou bulvárnych novinárov.
Kým na televíznej obrazovke bola šou vo väčšine vysielania neúspechom, Markíza napokon oznámila nečakaný rekord.
Ruža pre nevestu vo veľkom lákala mladých internetových divákov a na jej online platforme Voyo sa zoznamka stala jej najúspešnejším projektom v histórii. Postarala sa tiež o príchod nových predplatiteľov a televízia napriek rozpačitým výkonom sledovanosti napokon neváhala a rozhodla o realizácii 2. série.
Do vysielania by sa mala dostať na jar 2024.
Markíze pomohol ku konečnému úspechu aj silný mediálny marketing, ktorý úplne neutícha ani mesiace po skončení prvej série.
V centre pozornosti do dnešných dní ostávajú najvýraznejší účinkujúci Ruže pre nevestu – ženích Tomáš Tarr, jeho vyvolená v televíznej zoznamke Petrana Galatea Oráčová a v živote skutočná víťazka Marcela Dorniaková, ktorú Tarr síce v súťaži vyradil, no v realite začal napokon randiť s ňou.
Hľadali lásku alebo peniaze?
Práve tento trojuholník živí dianie okolo Ruže pre nevestu naďalej, čo Markíze pripravuje jedinečnú pôdu pred začiatkom novej série.
Najnovšie sa o slovo opäť prihlásila televízna víťazka Petrana, ktorá sa rozhodla z účasti v šou vyťažiť ešte niečo navyše.
Nie je žiadnym tajomstvom, že účinkovanie v televíznej šou je jednou z najrýchlejších ciest ako sa dopracovať k silným sociálnym sieťam. Práve tie umožňujú influencerom speňažovať ich široké publikum.
Jednou z motivácií, prečo sa dnes ľudia hlásia do reality šou, je tak zviditeľnenie sa, čo spomínanej trojici vyšlo dokonale.
Ešte nedávno neznáme mená sú dnes široko poznateľné najmä u mladej generácie, pričom každý z troch účastníkov má dnes na Instagrame viac ako stotisíc followerov.
Aj samotná účasť na nakrúcaní k tomu prináša účinkujúcim peniaze.
Ako je známe, účastníkov si televízie neraz vyberajú aj cielene práve na základe sily ich sociálnych sietí či účinkovaní v iných šou.
Inak tomu nebolo ani v Ruži pre nevestu, kam si tvorcovia za nevesty proaktívne volali aj účastníčky vďaka ich bývalým účastiam v iných reality programoch. Odmenou im je honorár, ktorého výška sa mala navyše odvíjať od dĺžky ich pobytu v hre.
Petrana ako vyvolená Tomáša Tarra v súťaži vytrvala aj s ostatnými dvoma finalistkami v Ruže pre nevestu najdlhšie a mala tak patriť medzi nevesty s najtučnejším honorárom.
Ešte viac si mal privyrobiť samotný ženích.
Niečo pre fanatika
Petrana ako víťazka zároveň získala luxusný prsteň, ktorý trištvrte roka po skončení nakrúcania programu teraz predáva na bazári.
„Prsteň ALO Diamonds, ktorý som vyhrala v Ruži pre nevestu. Nikdy nenosený. Originálny v šou mi bol veľký, tak som si mohla vybrať iný v rovnakej cenovej kategórii. Je to biele zlato a 13 diamantov, moje šťastné číslo,“ prišla Petrana s ponukou na platforme Vinted, všimol si Refresher.
Ide o prsteň z pravého bieleho zlata a s 13 diamantmi.
Víťazka ho teraz predáva za 1 500 eur ako relikt televíznej reality šou. Zacielila tak na samotných divákov.
„Niečo pre najväčšieho fanatika tejto šou,“ uzatvorila svoj inzerát Petrana.
Rozpredávanie televíznych výhier však nie je žiadnou novinkou.
V minulosti sa na inzerátoch objavil dokonca dom z reality šou Vyvolení – Dom snov. V tejto verzii sa výhrou nestala tučná finančná výhra ako v predošlých dvoch sériách Vyvolených, ale dom, ktorý si mali súťažiaci sami postaviť.