Aktuality
Najväčšia letná televízna kampaň môže patriť Zoo! Markíza vytasila sériu spotov
Líder pripravil pre akvizičnú novinku najintenzívnejšiu kampaň z letných titulov minimálne na jej obraze.
Markíza to rovnako ako minulé leto skúsi v prime-time s akvizičným seriálom. Oproti vlaňajším Mušketierom sa bude spoliehať na odlišný žáner, pričom opäť sa snaží úspech postaviť na silnej kampani.
Z doterajších kampaní pre jednotlivé letné projekty sa zdá, že tá pre dobrodružnú seriálovú novinku Markízy bude najväčšia. Televízia spustila k americkému seriálu Zoo sériu krátkych teasrov, v ktorých naznačuje blížiacu sa pomstu divých zvierat namierenú proti ľuďom. Spoty zatiaľ neprezrádzajú, o aký titul pôjde.
Seriál Zoo nasadzuje líder krátko po tom, čo vlastnú rovnomennú sériu, avšak rodinnú, ukončila Joj. Markíza ho zaradí na netradičný deň, keď bude Zoo bežať v nedele. Na prvý týždeň televízia avizuje rovno tri epizódy za sebou, k dispozícii ich môže mať celkovo 15 z dvoch sérií.