Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Najväčší víťaz na Extrémne premeny nenadviaže, štartoval vlažný! Na vrchole utorka Oteckovia a Noviny

Joj bola s reprízovým filmom dlho promovanej šou Markízy vyrovnaným súperom, po prepadákoch s Vlkmi sa dostala do nadpriemeru.

Minulý rok sa Markíza s viacerými projektami trápila. Po slabej jari zabojovala na jeseň s čo najsilnejšími značkami, no za očakávaniami skončili ako Let´s Dance tak Rex či Pevnosť Boyard. Najúspešnejším programom sa jednoznačne stali Extrémne premeny, ktorých úspech sa Markíza rozhodla čím skôr využiť a už do ďalšej sezóny vrátila chudnutie na obrazovky.

Stavila na novú šou Najväčší víťaz, ktorá má však s Extrémnymi premenami spoločné iba chudnutie a prípadne príbehy adeptov. Tento fakt sa odrazil aj na sledovanosti, keď Najväčší víťaz pri štarte nedokázal osloviť všetkých divákov Extrémnych premien a štartoval na vlažnom ratingu 7 % s podielom 19,9 %. Markíza tak oproti predošlému utorku spadla až o vyše dva a pol ratingu. Televízia pritom Najväčšiemu víťazovi skúsila pomôcť vynechaním reklamnej prestávky. Brejk, ktorý mala odvysielať o 20:50 totiž zaradila ešte pred šou na 20:30 a oba plánované brejky v 20. hodine tak zaradila ešte v prvej spravodajskej polhodine.

Joj proti novinke Markízy o chudnutí nasadila reprízový film Návrh, ktorým preklenula obdobie medzi odsunom neúspešných Vlkov na 22. hodinu a štartom nového komediálneho seriálu Semafor. Joj si medzitýždenne polepšila o vyše dva a pol ratingu, keď si komédiu malo pozrieť 6,8 % divákov s podielom 21,8 %. Vlci budú v ďalšie týždne bežať v utorky a stredy o 22:00.

Matky a dcéry na Doma sa hýbali okolo 5,5 %, zabodovala Wau s kriminálkami, ktoré ju dostali na takmer 5 %, pod päťku a až pod 6 %. Kuriér 2 na Plus šiel pod 5 %, Unesená na Dajto uhrala 4,5 %.

Podvečerní Oteckovia stratili oproti pondelku viac ako rating, stále však valcovali výkonom pod 10,5 % a podielom okolo 34 %. Stali sa najsledovanejším programom dňa v 12 – 54. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa hýbala nad 15 %. Televízne noviny podliezli 30 %, Noviny šli pod 26 %. V celkovom publiku s veľkým náskokom vyhrali deň Noviny Joj, ktoré odskočili ostatným programom s vyše 665-tisíc divákmi. Televízne noviny malo sledovať necelých 575-tisíc divákov.

Čítať viac...
Nahor