Tlačová správa
Najúspešnejšie programy uplynulého týždňa na RTVS: Víťazstvo Vlhovej sa ťahalo k 600-tisíc divákom
Piatkový prime-time patril Jednotke. RTVS odštartovala 17. januára už 7. sériu úspešnej vedomostnej šou Čo ja viem, ktorá sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. Šou s moderátorom Marcelom Merčiakom si pozrelo 490 000 divákov s podielom na trhu 23,3 % v cieľovej skupine 12+. Úspech počas prvého vysielania siedmej série zaznamenala aj aplikácia Čo ja viem. Počas relácie si kvíz pomocou mobilných telefónov zahralo takmer 24 000 Slovákov. Ide o najvyššiu účasť divákov úvodných častí zo všetkých sérií.
Pôvodný seriál Hniezdo si hneď pri spustení 12. januára pripísal rekordnú sledovanosť. Išlo o najúspešnejší štart seriálovej produkcie RTVS. Druhá časť prilákala k obrazovkám o 23 000 divákov viac. Hniezdo bolo v nedeľu 19. januára najúspešnejším programom RTVS. Seriál sledovalo 493 000 divákov s podielom na trhu 20,6 % v cieľovej skupine 12+.
Šport, najmä lyžovanie, patrí pravidelne medzi najsledovanejšie programy. Potvrdilo sa to aj uplynulý víkend, kedy bola Dvojka v čase vysielania pretekov Svetového pohára lídrom na trhu. Najviac divákov si pozrelo víťazstvo Petry Vlhovej v 2. kole obrovského slalomu žien v sobotu 18. januára. Priemerná sledovanosť 2. kola slalomu v cieľovej skupine 12+ bola 411 000 divákov s podielom na trhu 31,0 %, pričom samotné víťazstvo sledovalo 621 000 divákov. Divákov zaujal aj biatlon, preteky žien v nedeľu 19. januára dosiahli sledovanosť 218 000 divákov s podielom na trhu 12,8%. Celkovo si Dvojku počas pretekov zaplo až 435 000 divákov. Bokom neostal ani mužský biatlon, ktorý v sobotu v priemere sledovalo 215 000 divákov s podielom na trhu 16,5 % v cieľovej skupine 12+.