Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Markíza náhle škrtla z utorkov Zámenu manželiek

Pikošky

Náhle zmeny programu: Joj z večera odsunula prepadák, Markíza po týždni reagovala! Obe rástli

Najviac problémov sa v letnom programe stretlo v utorňajšom prime-time, v priebehu dvoch týždňov ho zmenili Markíza aj Joj.

Dva týždne stačili hlavným komerčným televíziám na to, aby jedna po druhej zmenili svoj program v utorňajšom hlavnom vysielacom čase.

Ešte pred vyše týždňom Joj reagovala na neúspech so zaradením českého seriálu Hlava medúzy na utorky o 20:30, ktorý po úvodných letných týždňoch odsunula bližšie k noci.

Miesto Hlavy medúzy televízia nasadila filmy, s ktorými si hneď v prvé dva týždne značne polepšila, pričom si, podľa všetkého, vynútila aj reakciu zo strany konkurencie.

Markíza zas v utorky, rovnako ako v štvrtky, vysielala českú verziu reality šou Zámena manželiek, s ktorou ešte v posledný týždeň vysielania Hlavy medúzy v hlavnom čase vyskočila na silný rating 5,6 % s podielom 18,5 %. Joj vtedy s českým seriálom dosiahla prakticky rovnú polovicu.

Už o týždeň na to však zmenou programu Joj zaradením filmu porástla o približne rating, pričom Zámena manželiek, naopak, tvrdo prepadla, keď klesla o viac ako dva ratingy.

O ďalší týždeň neskôr sa už so zmeneným utorňajším programom predstavila aj Markíza.

Televízia náhle škrtla z utorka obe časti Zámeny manželiek a aj one miesto pôvodného programu vytiahla filmy. Miesto utorňajšej Zámeny manželiek nasadila tento týždeň mysteriózny triler Podfukári 2, Joj zas odvysielala rodinnú komédiu Kúpili sme Zoo.

Obe televízie oproti predošlému utorku rástli o približne rating, pričom druhý týždeň po sebe v tesnom vedení ostala Joj, ktorá sa už s filmom dostala pod 5 ratingov. K podobnému výkonu sa ťahala tiež Markíza.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor