Televízia
Modré z neba odštartovalo úspešne, polepšil si i Panelák
V stredu odštartoval na Markíze jeden z jej najsilnejších titulov a svoju silu opäť potvrdil. Paradoxne však neoslabil konkurenčný Panelák, ktorý si tiež polepšil.
Modré z neba podľa tlačovej správy Markízy prekročilo podiel 40% a pre Markízu dosiahlo výrazný nadpriemer. Televízia zo Záhorskej Bystrice si neodpustila v tlačovej správe označiť sledovanosť Modrého z neba za fenomenálnu. V posledných tlačových správach komentuje sledovanosť konkurencie, pričom sama dosahuje skvelé výsledky a nie je na to odkázaná. Paradoxne práve voči úspešnému Modrému z neba uspel aj seriál Panelák, ktorý podľa dostupných informácií rástol (TV JOJ nevydala tlačovú správu), navýšil počet divákov i podiel na trhu – nad 25%. Markíza si medzitýždenne výrazne polepšila celodenne i v prime time, rástla aj TV JOJ.
Súdna sieň sa vrátila na obrazovky JOJ slabšia ako obvykle, zvýšila však sledovanosť slotu oproti predchádzajúcim dňom, keď tam JOJ vysielala seriál Klan. Chlapi neplačú síce stagnujú, čo sa týka počtu divákov, včera však navýšili svoj podiel na trhu.
Z menších staníc bola najúspešnejšia PLUS, kde sa aj proti Modrému z neba darilo seriálu Kosti s podielmi približne od 5 do 7%, stanica DOMA si výrazen pohoršila s filmom Osudová príťažlivosť – podiel na trhu menej ako 3%, keď ju predstihla stanica DAJTO s filmom Oko podiel na trhu nad 3%.