Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Milujem Slovensko prevalcovalo komerčné stanice, Markíza v piatok hlboko trhovou trojkou!

Joj získala ďalší deň pre seba, Markíza zažila tvrdý pád.

Návrat Milujem Slovensko na piatkové večery po sviatočnej pauze pritiahol k Jednotke opäť mimoriadne množstvo divákov. Napriek repríze šou sledovalo až cez 8 % divákov v mladšej cieľovke a podiel dosiahol úroveň 22,5 %. Jednotka bola jednoznačným lídrom, keď Joj s filmom Rubínovo červená uhrala share cez 16 %. Oveľa hlbšie však skončila Markíza, ktorej vôbec nezafungovala akčná snímka Prenasledovaná, tvrdo prepadla s podielom 12,5 %. Televízia tak v prime-time skončila až na treťom mieste.

Na menších staniciach viedla s tesným náskokom Plus, komédia Ťažko zamilovaný prekročila 5 %. Tesne cez túto hranicu sa dostali aj filmy Doma a Dajto Keď láska chutí a Biela smrť. Wau s trojporciou Vtierky Castle uhrala podiely okolo alebo blízko 3,5 %.

Podvečer šla Moja mama varí lepšie ako tvoja pod 22 %, Koleso šťastia atakovalo 12 %. Naďalej sa trápili Televízne noviny pri podieli cez 22 %, Noviny dominovali pri podieli pod 30 %.

Joj vyhrala celodenne piatok s náskokom jeden a pol podielového bodu pred Markízou, v prime-time ju už nasledovala Jednotka s odstupom viac ako tri body. Joj večer podliezla 21 %, Jednotka u mladých prekročila v hlavnom vysielacom čase 17 %, Markíze bola hlboko pri podieli len 15,5 %.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor