Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Milujem Slovensko lídrom piatkového večera! Kukučku opäť výrazne porazila Moja mama

Zábavná šou na Jednotke bez problémov pokorila Búrlivé víno, Joj si medzitýždenne programovou zmenou polepšila, no na priemer nedosiahla.

V piatok Markíza aj Joj ponúkli iný program, než pôvodne plánovali. Televízny líder po náhlom nasadení Hornej Dolnej presunul Búrlivé víno aj na piatok, čím zachoval jeho nasadzovanie štyrikrát do týždňa. Ako portál Mediaboom.sk upozorňoval, seriál trápiaci sa aj v bežnom týždni v podpriemeroch nemal dobré vyhliadky v piatkovom prime-time, obavy sa potvrdili, keď niekdajší hit Markízy uhral mizivý podiel tesne pod 19 %. Pre lídra je pohľad na aktuálne výsledky Búrlivého vína mimoriadne bolestivý, nakoľko ešte pred rokom bez problémov dosahoval tridsiatky.

Búrlivé víno bolo v komerčnej cieľovke dvojkou na trhu, keď ho porazilo Milujem Slovensko s podielom 23,4 % a ratingom až 7,8 %. Rozdiel v počte divákov bol približne jeden a pol ratingu. Joj sa po neúspešnom pokuse s Divokými koňmi v piatky rozhodla náhle zaradiť na 20:30 film Špeciálna jednotka, z podielov okolo jedenásť percent stúpla nad 14 %. Stále však nemohla byť spokojná. Kde sa darilo Markíze, bola Farma a jej Duel, ktorý sa dostal nad 30 %. Ratingovo o vyše bod porazila reality šou Búrlivé víno.

Líder sa naďalej trápi v accesse, kde sa márne snaží prebudiť k životu daily novinku Kukučka. V piatok seriál padol pod štyri ratingy s podielom len 19,4 %. Všetky výsledky v správe sú bez započítania archívnej sledovanosti. Výrazne lepšie sa darilo šou Moja mama varí lepšie ako tvoja s ratingom takmer päť percent a podielom takmer 25 %.

Markíza sa dlho na slabé výkony Kukučky nebude môcť prizerať. Nemálo jej totiž oproti minulej jeseni začínajú klesať Televízne noviny, ktoré sa v piatok dostali len nad 27 %. Ratingovo ich porazili Noviny Joj, ktoré v podieli taktiež prekročili 27 %.

Z menších staníc sa významne darilo Pluske, ktorú potešilo zaradenie speváckej šou X Factor Veľká Británia na jej obrazovku. Dostala sa totiž k podielom okolo 6 a 9 %. Doma uhrala nadpriemer s filmom Ako prísť o muža za 10 dní, keď sa prehupla cez 6 %, snímka World Trade Center na Dajto uhrala len 3 %.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor