Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Milenky ostávajú vlažné, naďalej však v piatok vedú! Všetko, čo mám rád opäť s najviac divákmi

V komerčnej cieľovke o divákov bojujú najmä Milenky s Čo ja viem, v celkovom publiku zas šou Jednotky vedie boj o pozíciu so Všetko, čo mám rád.

Milenky sa ustaľujú na vlažnejších výkonoch. Seriál tento piatok dosiahol rating 6,7 %, čo znamenalo vlažný podiel 20,4 %. Po nástupe Majstrovstiev sveta v hokeji je tento výkon na úrovni priemerov Markízy. Milenky však naďalej v piatok večer dokážu vyhrávať, Čo ja viem tentokrát atakovalo 6 ratingov s podielom cez 18 %. Šou Jednotky dopláca na pravidelne slabý rozbeh, výraznejšie rastie až s prvým brejkom komerčných staníc v hlavných programoch. Joj so Všetko, čo mám rád prekročila 5 ratingov, potvrdila tak úroveň z minulotýždňového návratu, podielovo šla na 16,5 %. Všetko, čo má Ander rád dosiahlo 19 %. Hlavná piatková šou Joj mala opäť najviac divákov v celkovom publiku, spolu vyše 415-tisíc. Čo ja viem tu prekročilo úroveň 495-tisíc divákov, Milenky tradične lákajú mladšie publikum, šli cez 315-tisíc.

Večer sa pripomenula aj Dvojka s hokejom, duel Česka s Bieloruskom sa hýbal pod 11, 8 a okolo 13 % v komerčnej cieľovke. Z ďalších menších staníc Jedine ona na Plus získala 6 %, dlhý večerný film Alexander Veľký na Dajto uhral 4,5 %. Romantika Tak chutí láska na Doma prekročila 3 %, Wau s kriminálkami šla dvakrát nad a raz pod 2 %.

Oteckovia v piatok podvečer vyniesli Markíze takmer 36 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj prekročila 13 %. Televízne noviny sa dostali pod 28 %, Noviny zas pod 22 %. Celkovo ich videlo vyše 410-tisíc divákov, Televízne noviny na ne nestačili s takmer 390-tisíc divákmi. Najsledovanejším programom dňa sa v celkovom počte divákov pred Všetko, čo mám rád a Novinami stalo Najlepšie počasie, v komerčnej cieľovke zas vyhrali deň Oteckovia pred Počasím Markízy a Milenkami.

Čítať viac...
Nahor