Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Krátke správy

Marylin Monroe a James Dean v obchodných centrách

Agentúra Kuulfabrik zrealizovala pre svojho klienta Janeba Time SR a jeho značku Candino guerilla kampaň, ktorú mohli zaznamenať návštevníci obchodných centier Eurovea v Bratislave a Aupark v Žiline. Kampaň bola postavená na dvoch veľkých historických osobnostiach, ktoré sú tvárami značky Candino, Marilyn Monroe a Jamesovi Deanovi.

Úlohou agentúry Kuulfabrik bolo, aby predajca kvalitných švajčiarskych hodiniek zaujal a zviditeľnil svoje autorizované predajne v daných centrách. Úloha bola splnená. Od rána až do večera totiž návštevníkom v obchodných centrách z výkladov mávali Marylin Monroe a James Dean. Každý návštevník si ich všimol, mnohí sa pristavili, fotografovali… “Bol to príjemý projekt. Našou úlohou nebolo predať produkt, ale zviditeľniť ho, čo sa nám, myslím, podarilo,” povedal Michal Turza, Head of Production agentúry Kuulfabrik. “Ja osobne mám rád projekty, kde sa smeruje aj k istej osvete. V tomto prípade bolo cieľom zviditeľniť predajcu kvalitných hodiniek so švajčiarskymi strojčekmi, aby zaujali návštevníkov centier viac ako nekvalitné hodinky, ktoré sa predávajú takmer na každom rohu.”

Čítať viac...

Viac v Krátke správy

Nahor