Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Martinus s originálnou kampaňou – ku novej predajni v Košiciach vás z Bratislavy dovedie špeciálny vlak

Už niekoľko dní jazdí vlak nesúci meno Martinus.sk s vozňom obrandovaným touto značkou na trase Bratislava – Košice. O projekt predajcu kníh a železníc sa postarala agentúra ADVERTISING GROUP, ktorá si spoluprácu s klientom veľmi pochvaľuje.

Vlak Martinus.sk možno na trase Bratislava – Košice pozorovať už od decembra 2013. Audiovizuálna komunikácia značky bola nasmerovaná na termín otvárania novej kamennej predajne v Košiciach. “Zapáčila sa nám myšlienka reklamného formátu, ktorý tiež prichádza na východ Slovenska. V tomto prípade prichádza každé ráno a my originálnym spôsobom oslovíme množstvo cestujúcich. Tiež si myslím, že sa nám podarí urobiť pre nich cestu vlakom o niečo krajšou a zaujímavejšou,” povedal Michal Brat, marketingový manažér Martinus.sk. Značka dokonca plánuje vo “svojom” vlaku realizovať viacero aktivít a využiť ho rozličnými spôsobmi. “Viac zatiaľ prezrádzať nechcem, nech nepokazím prekvapenie,” povedal Brat.

Martinus.sk sa pre podobnú audiovizuálnu komunikáciu rozhodol prvýkrát počas svojej existencie a má od nej veľké očakávania. “Verím, že nám pomôže naše kníhkupectvá predstaviť novým zákazníkom a tiež, že rozvinie pozitívne vnímanie značky Martinus.sk aj medzi existujúcimi zákazníkmi,” vyjadril vieru marketingový manažér Martinus.sk, ktorý zároveň dodal, že zámerom je osloviť aj potenciálnych zákazníkov v kamenných kníhkupectvách.

Spoluprácu s klientom Martinus.sk si pochvaľuje aj agentúra ADVERTISING GROUP, ktorá túto formu komunikácie na slovenskom trhu realizuje. “Som veľmi rada, že Martinus.sk to poňal nielen ako príležitosť sebaprezentácie, ale aj ako príležitosť spríjemniť čas cestujúcim,” povedala Patrícia Sveráková, managing director agentúry, “Je pre nás dôležité spolupracovať s klientmi, ktorí vedia nielen oceniť efektivitu tejto formy komunikácie, ale ktorí zároveň majú záujem podporiť pozitívny dojem z cesty vlakom, ktorú ročne podnikne až 4,9 milióna Slovákov.”

Čítať viac...
Nahor