Pikošky
Markíza vytočila divákov: Po dueli Farmy pustila starý Love Island! Reality šou zatiaľ sklamaním
Veľká novinka zameraná na podporu platformy Voyo Markíze nefunguje ani po nábehu úspešnej Farmy.
Markíza ostatnú sobotu schytala kritiku.
Televízia spoločne so svojou českou sestrou Nova odštartovala uplynulú nedeľu novú reality šou Love Island, ktorá sa mala stať jedným z kľúčových projektov na ceste za výrazným nárastom predplatiteľov služby Voyo v Česku aj na Slovensku.
Obe televízie sa reality šou zameranú na internetové publikum rozhodli nasadiť aj na obrazovky, pričom vo veľkom tak urobila práve Markíza, ktorá na hlavnom kanáli vyrukovala až so šiestimi časťami Love Island do týždňa.
Vo väčšine týždňa vytvára Love Island dvojičku so zabehnutou reality šou Farma a tento týždeň sa po prvýkrát vysielal aj po sobotnom dueli Farmy okolo 23. hodiny.
Divákov však v tento večer zaplnili sociálne siete Markízy nahnevanými komentármi, keď miesto novej časti Love Island pustila iba zostrihový diel prvého týždňa reality šou.
Prakticky celú prvú polovicu pritom vyskladala z prvého dielu, ktorý vysielala v podobnom čase v nedeľu pred týždňom.
Premiérového dielu sa diváci nemali podľa reakcií dočkať v sobotu ani na platforme Voyo, kde primárne majú Love Island a premiérový obsah vyhľadávať.
Zaujímavosťou pritom je, že v utorňajší večer Markíza nasadzuje po sebe výnimočne dve premiérové časti reality šou po sebe.
Ťahala ich tak až do jeden rána, kým v sobotu v skoršom čase iba opakovala dianie z predošlých dní.
Markíze zároveň reality šou nateraz napriek neskoršiemu času či nábehu Farmy alebo Superstar nefunguje.
Love Island sa nateraz ani raz nedostal nad podielovú hranicu 20 %, najlepším výkonom bol zatiaľ podiel prvej utorňajšej časti na úrovni 19,4 %, padol však už aj bližšie k hranici 13 %.