Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza v nedeľu na svojom vrchole! Pomohli jej voľby, valcovala Tvoja tvár znie povedome

Líder si na konci týždňa zaspomínal na svoje lepšie časy.

SOBOTA: Prvý Duel siedmej Farmy prebehol pre voľby netradične v sobotu. Markíza potrebovala program, s ktorým dokáže skončiť pred desiatou, kedy chcela odštartovať volebnú noc a tak si vybrala Farmu. Duel oproti predošlým vydaniam príliš neposkočil, keď ho malo sledovať 8,5 % divákov s podielom 22,5 %. Zvýšiť ratingy sa mu tak nepodarilo ani s vyraďovacím súbojom a vo voľnej konkurencii.

Joj totiž opäť neuspela celebritná Moja mama varí lepšie ako tvoja, keď sa dostala len nad 12 %. Výkony nočných volebných vysielaní televízií bez započítania oneskorenej sledovanosti nájdete v samostatnom článku.

Medzi menšími večer zabodovala Plus filmom Nezastaviteľný vlak a podielom takmer 8 %, Posledný skaut na Dajto atakoval 6 %, Vôňa lásky na Doma sa dostala cez päťku.

NEDEĽA: Nedeľné výkony televízií ovplyvnili voľby. Platilo to ako pre celodenné výkony staníc vďaka povolebným diskusiám, ktorých výkony prinášame v samostatnom článku, tak pre večerné spravodajstvá. Mimoriadne vyskočila Markíza s Televíznymi novinami, ktoré sa pripomenuli už dávnejšie tradičné výkony, keď mali ísť pod 15 ratingov a na vysoký podiel tesne nad 37 %. Celkovo TN-ky sledovalo 835-tisíc divákov. Správy RTVS mali v 12+ menej než 470-tisíc divákov, Noviny TV JOJ sa ťahali na hranicu 600-tisíc. V komerčnej cieľovke sa blížili na vysokých 10 ratingov avšak pre vyšší počet divákov pri obrazovke pri menšom podieli cez 23 %.

Markíza dominovala aj s ďalším programom. Vyšiel jej totiž štart mesiac promovanej šou Tvoja tvár znie povedome, ktorú malo v úvode sledovať priemerne až 13,7 % divákov s podielom 38,2 %. Kinopremiéra Joj Smrtonosná pasca: Opäť v akcii šla pod sedem ratingov s podielom pod 18 %. So snímkou tak nevyskočila, v silnej konkurencii ale neprepadla. Svojich divákov si napriek Tvoja tvár znie povedome udržala Kolonáda, ktorú sledovalo takmer 420-tisíc divákov s podielom nad 17 %. V komerčnej cieľovke šla nad 10 %.

Na menších staniciach bola večer najvyššie Hriešnica Domy s podielom 4,5 %, xXx na Dajto atakovalo štvorku, Spoveď nákupnej maniačky na Plus šla pod 4 %. Na menších kanáloch za zmienku určite stojí veľký prenos Svetového pohára z lyžovania v Jasnej. Prvé kolo v univerzálnej cieľovke dosiahlo podiel 18 %, druhé už nad 24 %.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor