Aktuality
Markíza tvrdo zaútočila na JOJ! Rozpúta poriadne mediálne peklo?!
Vyzerá to tak, že napätie medzi Markízou a Joj začína opäť naberať na obrátkach. Markíza si neodpustila narážky na konkurenciu už druhý raz v priebehu pár dní, Borovský zas provokuje kritickými vyjadreniami.
V Markíze začínajú mať evidentne svojej konkurencie plné zuby. Kým ostatný piatok vydali na svojej oficiálnej stránke ironicky ladený článok o konci formátu X Factor USA a víťaznom súboji speváckych šou pre jej Hlas, tento raz si neodpustila výraznú kritiku Jojky spojenú s hokejovým turnajom v Soči.
Markízu nahnevalo počínanie Jojky na jej oficiálnom Facebooku, kde televízia zverejnila aktuálne asi najsledovanejšie video z olympijského hokejového turnaja v Soči, v ktorom slovenský brankár Laco odstavuje ruského súpera kuriózne svojím pozadím (foto nižšie). Markízu zdieľanie videa pobúrilo preto, že exkluzívne vysielacie práva na hokejový mužský turnaj ZOH v Soči vlastní práve ona a stáli ju nemalé peniaze. Joj obvinila zo šírenia záznamu hokejového zápasu, na ktorý nevlastnila práva.
Televízia zo Záhorskej na situáciu upozornila na vlastnom webe článkom „Sú na to v JOJ odkázaní?“, pričom celú svoju kritiku zaobalila do metafor. „Staré slovenské príslovie hovorí: Zakrývaj sa takou perinou, na akú máš! Neplatí to ale zjavne pre všetkých! Niekto si potiahne z cudzej periny tu kúsok-tam kúsok a teší sa, že má v teple aspoň palec na nohe! Čo na tom, že exkluzívne práva udelené na základe licencie na všetky hokejové zápasy Zimných olympijských hier v Soči, vlastní televízia Markíza a vysiela ich na stanici Dajto a Markíza? Kúsok periny predsa nemôže nikoho trápiť, a tak si „ktosi“ na sociálnej sieti televízie JOJ ohrieva svoj studený palec a nelegálne šíri časť záznamu hokejového zápasu a porušuje autorské práva,“ napísala v Markíza v článku.
Kým z pohľadu vysielacích práv sú v Markíze podráždení oprávnene, mnohých hokejových fanúšikov kritický článok Markízy pobúril. Na Facebooku adresovali televízii negatívne komentáre, tie však mala televízia vymazať. Viac si môžete prečítať TU.
Napätie medzi Markízou a Joj sa tak začína vyostrovať. Pôvod znovu začatého boja môže byť rôzny. Jednou z možností je hromadný presun dnes už bývalých zamestnancov trhového lídra smerom na Kolibu, no minimálne podráždenie vyvolal určite aj komentár generálneho riaditeľa Joj smerom k PR oddeleniu Markízy. „Nemajú už Vila, Mariannu, aj Bruchala odišiel, tím Búrlivého vína je na odchode a vlastne nemajú ani PR. Už ani v Jojke ho nevedeli robiť,“ znel Borovského odkaz, ktorý mohol Markízu naštartovať ku kritickým článkom. Čo dusno medzi televíziami prinesie ďalej? Isté je asi iba to, že skutočný boj sa ešte len začal.
Tento príspevok na oficiálnom Facebooku TV JOJ vyvolal ostrú reakciu z Markízy