Aktuality
Markíza tlačí na pílu: Jednorázové Babovřesky promuje intenzívne ako Joj Tanec snov!
Na oslabenie štartu Rozborilovej šou využíva Markíza všetky spôsoby.
Iba ostatný piatok zmenila programovou úpravou televízna jednotka konkurenciu pre štart Rozborilovej tanečnej šou Tanec snov. Namiesto pokračovania úspešnej snímky 96 hodín odvysiela Markíza premiéru druhého pokračovania českej komédie Zdeňka Trošku Babovřesky, pričom Markíza nechce nechať nič na náhodu.
Zmenou programu sa Babovřesky 2 nedostanú do všetkých tlačených programových periodík a Markíza si chce byť istá, že nikto premiéru českej komédie neprehliadne. Do vysielania nasadila hneď päť nových upútavok, pričom sa v počte spotov dorovnala aj Tancu snov.
Markíza tak identický priestor v self promo blokoch a rovnako veľa úsilia vynakladá pre titul, ktorý využije počas jednej nedele. Pre Joj je kampaň k Tancu snov investíciou do ďalších týždňov.
Nasadenie momentálne najsilnejšieho titulu, aký Markíza v knižnici má, v spojení s intenzívnym promom však môže mať želaný úspech. Prvý diel tanečnej šou bude o predstavovaní príbehov a snov, ktoré sa budú snažiť osobnosti vytancovať pre svojich partnerov, čo bude kľúčové pre naviazanie vzťahu divákov k účinkujúcim. Ak sa toto puto nepodarí televízii vytvoriť s väčšinou divákov, príde o dôležitý základ do ďalších týždňov.