Pikošky
Markíza tesne pred voľbami nasadila do prime-time Dobre vedieť s Pročkom
Televízia v rámci piatkového vysielania zábavnej šou zaradila reprízový diel, v ktorom účinkuje dnes už politický kandidát do parlamentných volieb.
Markíza tri týždne pred parlamentnými voľbami mohla, či už úmyselne alebo nepozornosťou, zasiahnuť do predvolebnej kampane. Aktuálne v jarnej sezóne v piatky vysiela zábavnú šou Dobre vedieť, z ktorej každý týždeň ponúka premiérový a reprízový diel.
Ostatný piatok pritom k premiére nasadila reprízový diel z januára minulého roka, ktorého hosťom bol so Zorou Coborovou aj zabávač Jožo Pročko. Ten sa pritom medzičasom zapojil do politického boja, keď sa stal jednou z hlavných tvárí opozičného hnutia OĽaNO. Do blížiacich sa parlamentných volieb kandiduje v prvej desiatke zo 7. miesta.
Účasť politikov v televíznych programoch vždy vzbudzuje rozporuplné reakcie, o to viac pred voľbami, kedy môže ovplyvniť rozhodovanie voličov. Markíza, či už náhodou, keď si nedala pozor a zaradila automaticky reprízový diel, alebo naopak, poskytla zvučnému kandidátovi politického hnutia, ktoré sa aktuálne v prieskumoch vyšvihlo na druhé miesto v preferenciách, výhodu, keď dostal takmer hodinový priestor v zábavnom programe na hlavnej televíznej obrazovke v prime-time. Relácia sa začala vysielať okolo 21:30.