Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Krátke správy

Markíza štartuje nové stanice Nova Sport 3 SK a Nova Sport 4 SK. S reklamou iba pre Slovensko

Sales house skupiny Markíza sa už od dnešného dňa, stredy 5. januára 2022, rozšíril o dve nové prémiové športové televízie s názvami Nova Sport 3 SK a Nova Sport 4 SK.

„Samostatné distribučné feedy týchto staníc určené výlučne pre slovenský trh umožnia uspokojiť dopyt všetkých zadávateľov, ktorí svojou komunikáciou chcú zasiahnuť aktívnu, primárne mužskú cieľovú skupinu,“ vysvetľuje Juraj Máťuš, riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza.

„Túto možnosť nepochybne ocenia aj stávkové spoločnosti, ktorým sa tak otvára mimoriadne atraktívny spôsob, ako svojou komunikáciou čo najefektívnejšie osloviť potenciálnych zákazníkov,“ dodal.

Stanice Nova Sport 3 a Nova Sport 4 odštartovali svoje vysielanie na českom a slovenskom trhu 13. augusta 2021 a aj po oddelení distribučných feedov budú naďalej ponúkať totožný športový obsah.

Jediným rozdielom budú sponzorské odkazy a reklamné brejky so spotmi určenými pre danú krajinu.

Diváci staníc Nova Sport 3 SK a Nova Sport 4 SK si budú môcť vo Full HD kvalite vychutnávať európske futbalové súťaže – Ligu majstrov UEFA, španielsku LaLigu, nemeckú Bundesligu a taliansku Seriu A. Programovú ponuku dotvárajú aj druhé najvyššie futbalové súťaže zo Španielska a Nemecka.

Každý víkend tak budú mať možnosť sledovať výkony európskych tímov a hráčov ako Lionela Messiho z Paris Saint-Germain alebo Erlinga Haalanda z Dortmundu, ale tiež slovenských zástupcov v týchto súťažiach – Milana Škriniara, Ondreja Dudu, Davida Strelca či Martina Valjenta.

Na nových staniciach je divákom k dispozícii tiež americká pretekárska séria NASCAR alebo juhoamerický Pohár osloboditeľov (Copa Libertadores).

Nova Sport 3 SK a Nova Sport 4 SK prinášajú okrem silnej športovej ponuky tiež sprievodný program, ktorý využíva aj úplne nové spravodajské štúdio a najmodernejšie technológie.

Kde si naladiť stanice

Nové športové stanice na Slovensku už od prvého dňa šíria operátori Telekom a DIGI Slovakia, do svojej ponuky ich zaradila aj spoločnosť Orange Slovensko, aktuálne ich tak má možnosť sledovať už viac než 400-tisíc predplatiteľov.

Rokovania o distribúcii však naďalej prebiehajú aj s ďalšími partnermi, aby sa tento skvelý, exkluzívny športový obsah dostal v čo najbližšej dobe k čo najviac divákom.

Čítať viac...

Viac v Krátke správy

Nahor