Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza spúšťa intenzívnu kampaň na Dobré vedieť! Vyzbrojila sa sériou spotov

Televízia až prvými upútavkami začína komunikovať novinku.

Markíza len v polovici apríla spustila výrobu novej súťažno-zábavnej šou Dobré vedieť! a už o približne dva týždne na to začína s kampaňou na jej vysielanie.

Televízia od soboty nasadzuje do vysielania až päticu teasrov, prostredníctvom ktorých chce u divákov vytvoriť návyk na názov novej šou a rovnako ich zoznamuje so stálymi tvárami novinky. Moderátorom bude Rastislav Sokol, stabilnými kapitánmi tímov sa stanú Juraj Kemka a Robo Jakab. Informoval vás o tom exkluzívne portál Mediaboom.sk. Spoty nájdete na konci článku.

Upútavky sa vo vysielaní lídra objavujú krátko na to, ako odhalil svoje úmysly s nasadením šou. Odštartovať ju chce ešte počas vysielania MS v hokeji v druhom večernom pásme v utorky a štvrtky o 21:45. Po prvýkrát tak urobí 17. mája, v spotoch hneď od začiatku tento dátum komunikuje.

Zaujímavosťou je, že podľa úplne prvých plánov mala Markíza klientov informovať, že so šou ráta až koncom mája o 20:30 so špeciálnou časťou. Zároveň Dobré vedieť! v rámci intenzity výroby pripravuje ako dennú šou a nebude tak prekvapením, ak bude pokračovať aj v letných mesiacoch v hlavnom vysielacom čase či v accesse.

Všetko o Dobré vedieť! nájdete tu.

Dobré vedieť je nová šou založená na podobnom princípe ako napríklad Milujem Slovensko. Proti sebe stoja dva tímy so stabilnými kapitánmi, ktorí majú po svojom boku jedného hosťa. V priebehu hru prechádzajú rôznymi úlohami, pričom zbierajú peniaze, pričom víťazný tím si výhru medzi sebou rozdelí. Súčasťou šou sú komparzisti, ktorí si v šou zarábajú práve prípadnou výhrou. Viac v tomto článku.

Čítať viac...
Nahor