Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza skompletizovala a menila svoj vizuál za behu! Odštartovala nepripravená?

Markíza urobila vo svojom aktuálnom vianočnom vizuále niekoľko zmien, ident skompletizovala až pár dní po nasadení jinglov.

Markíza už skompletizovala vianočný vizuál ako hlavnej stanice, tak tých menších. Napriek tomu, že vianočné jingle nasadila už pred dvomi týždňami, v idente urobila niekoľko zmien a obohatila ho o mnoho výrazných prvkov, čím sa v celistvosti vianočného identu vyrovnáva tomu minuloročnému.

Líder napríklad pozmenil grafiku v jingloch. S animáciou loga sa viac vyhráva, pridal aj trblietky a claim tohtoročného vianočného programu Markízy, Zázračné Vianoce, je už vykreslený jednotným vizuálne prepracovanejším dizajnom. Televízia pred dvomi týždňami nasadila jingle s jednoduchšou animáciou loga a Zázračné Vianoce boli vykreslené jednoduchším písaným fontom.

Grafika v jingloch v čase nasadenia vianočnej grafiky / po dvoch týždňoch

zazracne vianoce markiza 2014zazracne vianoce markiza 2014

V tomto prípade je tak veľmi pravdepodobné, že sa Markíza s nasadením vianočného identu poponáhľala a uviedla ho skôr, ako bola kompletne pripravená. Dôvodom môže byť konkurencia. RTVS ten svoj spustila už 1. decembra (ukážky), Joj na ňu nadviazala v sobotu 6. decembra (ukážky). Líder v ten istý víkend nasadil otváracie a zatváracie vianočné jingle, zvyšok identu „povianočnil“ neskôr.

Po dvoch týždňoch už Markíza vo vianočnom jednotnom vizuále promuje všetky vianočné programy. Každá upútavka je zakončená výraznou dominantnou grafikou podobne ako minulý rok. Líder tak využil pri súčasnom idente totožný model ako pred rokom. A to v niektorých prípadoch doslova. Nielenže opäť použil jingle, ktoré do vysielania po prvý raz nasadil v roku 2011, dokonca aj nový hlavný vianočný kompilát využíva ten istý scenár ako pred rokom.

Ukážka definitívneho vianočného vizuálu Markízy v roku 2014 + nový hlavný kompilát

Kompilát s totožným scenárom z roku 2013

Vianočné je ako posledné aj Dajto. To pre motív vianočného vizuálu využil veľký event, maratón očakávaného seriálu Under the Dome, ktorý bol portálom Mediaboom.sk ohlásený ako prvé veľké vianočné prekvapenie už pred takmer dvomi mesiacmi + všetky podrobnosti o seriáli. Claimom tohtoročných Vianoc Dajto je Vianoce pod kupolou, čomu stanica prispôsobil aj grafiku. Zanimovala v nej niekoľko vianočných symbolov v kompozícii s kupolou zo seriálu.

Vianočný vizuál Dajto 2014 – Vianoce pod kupolou

Markíza už zároveň priniesla aj vlastné ukážky vianočného vizuálu Domy. Značka Vianočné objatia, ktorá patrí najmä sobotnému oknu vianočných filmov, sa stala aj hlavným claimom Vianoc Domy.

Vianočný vizuál Domy 2014 – Vianočné objatia

Čítať viac...
Nahor