Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza si s Kukučkou nechce priznať porážku: Plánuje ju aj naďalej, posilňuje promo!

Jeden z najkľúčovejších projektov jesene televízii nevychádza, stále hľadá spôsoby, ako ho zachrániť.

Po sérii Chlapi neplačú sa mala Kukučka stať ďalším stabilným seriálom, ktorý mal Markíze prinášať vysoko nadpriemerné čísla sledovanosti. Televízia s týmto cieľom zainvestovala do dennej novinky nemalé peniaze, nakoľko v prípade úspechu by seriál ťahala aj budúci rok a zaisťovala by ním tiež vysoký nábeh pre Televízne noviny.

Tento plán ale televízii nevyšiel. Prišla tak nielen o nadpriemerné výkony po 18-tej, prepadávajú sa jej aj hlavné správy. Čo je horšie, Markíza týmto neúspechom prichádza o jarný program na 18-tu, ktorý mala mať spustením Kukučky už jasný.

Zdá sa, že aj z týchto dôvodov sa líder s neúspechom seriálu nechce zmieriť. Napriek tomu, že sa Kukučka usadila podielovo okolo hlboko podpriemernej hranice 17 % a podľa našich informácií televízia zastavila výrobu ďalších častí, s nasadzovaním seriálu pokračuje a zároveň neustále posilňuje jeho pozíciu v médiách či na vlastnej obrazovke.

Podľa našich informácií napriek podpriemerným výkonom, ktoré ovplyvňujú aj Televízne noviny, chce Markíza s vysielaním Kukučky pokračovať. Klientom už mala oznámiť, že s ňou ráta v štandardnom nastavení aj pre najbližší mesiac november. Televízia od seriálu stále očakáva zlepšenie výkonov, o čo sa chce pričiniť aj sama.

Markíza sa naďalej snaží o zviditeľnenie seriálu v médiách, pravidelne sa Kukučka a jej tváre dostávajú na titulky rôznych titulov. Nemalý je taktiež výskyt článkov s hlavnou hviezdou Matúšom Kvietikom, ktorý však až tak divákov nezaujal.

Rovnako Markíza posilňuje promo na seriál, keď aktuálne nasadila do vysielania novú všeobecnú upútavku. Nakoľko jej nezafungoval rodinný ani dramatický rozmer Kukučky, v novom spote láka divákov na denne vtipné situácie, ktoré seriál prináša. Líder sa už pritom od počiatku snažil do seriálu priniesť všetko, čo aktuálne funguje – mimo iného nádych vidieka a s ním spojeného humoru. Kombinácia však na divákov nezafungovala.

Čítať viac...
Nahor