Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Aj Markíza nasadzuje nové vianočné jingle! Vyhla sa trapasu spred roka

Pred rokom televízia narýchlo zrecyklovala starý vizuál, tento rok už pokračuje v trende, ktorý nastolila príchodom nového vizuálu vo februári.

Po RTVS predstavuje svoju vianočnú grafiku Markíza. Aj ona vyrobila pre tieto sviatky novú sadu jinglov, ktoré nadväzujú na nový vizuál nasadený v tomto roku. Televízia takto pripravila vlastnú sadu jinglov rovnako pre letnú sezónu a grafickú sadu obohatila na jeseň. Vianočný ident nasadí v sobotu 5. decembra.

Hlavnými hrdinami vianočnej grafiky sú deti, ktoré televízia rada vo svojich identoch využíva. Posadila ich do vianočných až rozprávkových motívov. „Koncept vianočných a zimných jinglov nadväzuje na letný vizuál, ktorému dominovala voda. Zimné spoty sa nesú v znamení ďalšieho živlu, a to vzduchu – sú plné vznášania sa, skákania, lietania vzduchom. Jingle sú zároveň vytvorené v klasickej zimnej atmosfére a so zodpovedajúcimi rekvizitami, teda zimnými, a tiež rozprávkovými, ktoré zas akcentujú atmosféru Vianoc, povedal Roman Kettner, kreatívny riaditeľ skupiny Markíza. Tohtoročné Vianoce lídra nesú claim „Vianoce ako z rozprávky„.

Showreel vianočnej grafiky Markízy 2015

Televízia sa tento rok vyhne trapasu, ktorý zažila s vianočnou grafikou pred rokom. Vtedy nasadila do vysielania tri roky staré jingle, pričom ich opätovné nasadenie podľa všetkého prebehlo narýchlo. Markíza totiž za behu menila detaily grafiky ako napríklad grafické spracovanie hlavného motívu jej Vianoc „Zázračné Vianoce“.

Grafika v jingloch Markízy v čase nasadenia vianočnej grafiky v roku 2014 / po dvoch týždňoch

zazracne vianoce markiza 2014zazracne vianoce markiza 2014

Markíza aj RTVS tento rok naštartovali výrobu identových jinglov naplno. Robia tak v čase, kedy sa Joj vydáva novou cestou a prakticky celý čas v self blokoch podriaďuje informáciám, ktoré chce odovzdať divákom. V poslednom období sa tak z jej vysielania hrané jingle úplne vytrácajú, a to napriek tomu, že v minulosti bola ich priekopníkom. Televízia nevylúčila, že sa k jinglom pri určitých príležitostiach vráti, zdá sa však, že nateraz s nimi neráta.

Čítať viac...
Nahor