Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza sa s výrobou nových častí Chart Show poponáhľa! Kedy ich nasadí?

Líder ohlásil na blížiacu sa jeseň niekoľko projektov, je možné, že miesto nájde aj pre hudobnú šou.

Adela Banášanová sa s Markízou dohodla na pokračovaní hudobnej šou Chart Show, ktorá po tohtoročnej prvej jarnej sérii dostane aj druhú. Televízia už skôr potvrdila, že s Chart Show po tejto jari nekončí a úspešný projekt ponúkne aj ďalšie nové časti.

Markíza pri tom nezaháľa a výroba ďalších epizód je prakticky na spadnutie. Líder s výrobou totiž ráta už na tento mesiac, pričom pripravuje aj špeciálne vydanie. Televízia začala zháňať muža, ktorý by chcel svoju nič netušiacu nastávajúcu požiadať o ruku priamo pred televíznymi kamerami v Chart Show.

Ak Markíza natočí viacero epizód, bude mať premiérové časti Chart Show pripravené dokonca ešte v priebehu leta. Doň televízia investuje už teraz, keď ohlásila pokračovanie šou Vo štvorici po Slovensku, ktorú tento raz financuje sama. O tom, že má cestovateľský projekt tento rok pokračovať, vás exkluzívne informoval portál Mediaboom.sk.

Je veľmi pravdepodobné, že sa nové časti hudobnej relácie objavia vo vysielaní ešte v tomto roku, vyplniť nimi pri tom líder môže aj niektorý slot na jeseň. Už teraz však má ohlásených niekoľko projektov. V nedele pobeží Superstar, jeden večer potrebuje ponechať filmom, pokračuje Horná Dolná, o 20:30 bude, pravdepodobne, aj najbližšiu jeseň vysielať duely Farmy. Ohlásený je tiež nový seriál, ktorý má nahradiť Chlapov neplačú, je možné, že sa objaví v prime-time namiesto Búrlivého vína. To líder túto jar držal pevne v nasadení štyrikrát do týždňa, frekvencia hlavného seriálu Markízy, nech už to bude akýkoľvek, sa však od jesene veľmi pravdepodobne zníži.

Chart Show sa stala najúspešnejším programom Markízy pre túto jar. Hudobná šou sa dokázala pravidelne hýbať okolo 10 ratingov, nepravidelne vyskočila aj vyššie nad túto hranicu. V podieli platila rovnaká situácia, avšak s hranicou okolo 30 %. Najsledovanejším „riadnym“ vydaním Chart Show od štartu (mimo Silvestra) sa stala časť z 1. apríla, ktorú sledovalo 11,4 % divákov s podielom 32,9 %. Najslabšie vydanie odvysielala 21. apríla, kedy ju sledovalo 8,4 % divákov s podielom 27,7 %. Posledná časť prvej série dosiahla rating 9,9 % s podielom 29,8 %. Hudobná šou vďaka týmto výsledkom prekonala aj pravidelný hlavný seriál Búrlivé víno a ešte výraznejšie Rodinné prípady.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor