Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Online

Markíza s novinkami v spravodajstve: Pridáva exkluzívne témy, ohlasuje viac kvalitného obsahu!

Televízny líder od začiatku roka predstavuje novinky aj na svojich webových stránkach. Čoraz viac sa prepája s českou Novou.

Veľké prepájanie Markízy a Novy pokračuje.

Slovenský a český televízny líder zdieľajú rovnakého majiteľa, pod ktorým prebieha optimalizácia nielen vnútorných procesov, ale aj technologického zázemia.

Výsledkom je spolupráca nielen na televíznych projektoch či produkciách pre Voyo, ale aj prepájanie programového strediska, zdieľanie programového riaditeľa či v poslednom období zjednocovanie webových stránok, ktoré sú už na Markíze a Nove jednotné.

Vlani prešiel kompletným redizajnom spravodajský portál TVnoviny.sk a tento rok vo februári aj televízny portál Markiza.sk, ktorý sa zároveň zlúčil s bezplatným videoarchívom Markíza Plus. Oba portály sú už prakticky vizuálne identické so stránkami Nova.cz a TN.cz.

Exkluzívny obsah

Markíza teraz prichádza na svojom spravodajskom webe s ďalšími novinkami.

„Naši návštevníci si už mohli všimnúť nasadenie viacerých grafických úprav na webe, ktorých cieľom je ešte väčší používateľský komfort a lepší zážitok pri prijímaní obsahu. Osviežili sme tiež podobu portálu TVnoviny.sk na mobilných zariadeniach a náležitú pozornosť venujeme aj naším oficiálnym profilom na sociálnych sieťach,“ uviedol riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky Markízy, Henrich Krejča.

Televízia po novom pridáva prémiový obsah, ktorý však ostane verejnosti dostupný zadarmo.

„Na domovskej stránke portálu TVnoviny.sk vznikla nová sekcia s názvom Exkluzívne, ktorá združuje ten najexkluzívnejší redakčný obsah na jednom mieste. Aj napriek jeho prémiovému charakteru je návštevníkom naďalej poskytovaný bezplatne,“ uvádza Markíza.

Viac kvalitného videoobsahu

Premenou prešla videosekcia s televíznymi reportážami a ďalším videoobsahom.

„Po novom nesie názov Videoknižnica a je viac používateľsky komfortnejšia, oveľa lepšie prístupná a prehľadnejšia,“ dodáva televízia.

Jej cieľom je od nového roka pridávať čoraz viac videoobsahu, ktorý je atraktívny pre inzerentov, a to v čo najkvalitnejšej podobe.

Sústredili sme sa od začiatku roka na zvyšovanie počtu videí a kvalitného televízneho spravodajského obsahu na našom webe, medziročne sme v kvartálnom porovnaní takmer zdvojnásobili pozretia na našom webe na niekoľko miliónov mesačne,“ povedal, šéfredaktor portálu TVnoviny.sk, Vladimír Mičuda.

Minúta po minúte zmenila názov

Markíza upravila aj koncept populárnej minúty po minúte.

Prehľad najaktuálnejších informácií dostal nový názov Prehľad dňa a v časovej následnosti ponúka sumár najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta.

„Kompletne prerobená bola sekcia redakcie s kontaktnými informáciami, aby boli redaktori a redaktorky v regiónoch aj v hlavnom meste viac prístupní divákom a čitateľom,“ uvádza Markíza.

Zmenami prešiel aj vizuál stránok na sociálnych sieťach či v mobilnom rozhraní.

„Centrum marketingu skupiny Markíza pripravilo aj inovovaný grafický vzhľad oficiálneho profilu webu TVnoviny.sk na čoraz obľúbenejšom Instagrame. Uvedený bol tiež nový koncept spravodajstva na Instagrame v podobe krátkeho moderovaného prehľadu týždňa. Osvieženia sa dočkala tiež podoba portálu TVnoviny.sk na mobilných zariadeniach, aj vďaka novopridanej spodnej lište je intuitívnejšia a prehľadnejšia. V príprave je tiež nasedenie možnosti prehliadania v tmavom režime a ďalšie zaujímavé vylepšenia,“ dodáva televízia.

Zdroj: TS Markíza

Čítať viac...
Nahor