Aktuality
Jakubec sa tak skoro z obrazovky Markízy nestratí! Televízia s ním natočila špeciál
Markíza pokračuje v spolupráci s kontroverzným Jakubcom. Okrem druhého dielu Hitovice s ním absolvovala rozsiahle natáčanie. Čo televízia chystá?
Martin Jakubec dostane na Markíze ďalší priestor. Nielenže má televízia v zálohe ešte druhý diel hudobnej relácie Hitovica, ktorá vyvolala zmiešané reakcie, Markíza s multitalentovaným spevákom absolvovala ďalšie natáčanie. Naše informácie nakoniec potvrdil Jakubec. „Môžem prezradiť, že sme natáčali lifestyle pre Markízu,“ povedal. Natáčanie sa malo týkať nielen Hitovice, ale aj samotného Jakubca. „Lifestyle je na tému mediálny úspech Hitovice, ktorá raketovo vystrelila so sledovanosťou, profil o mne ako o promóterovi a hitmakerovi a prečo je Jakubec taký aký je a aký je v skutočnosti,“ rozrozprával sa spevák. Okrem iného by mal „lifestyle“ zodpovedať aj na otázky, kedy bude 2. diel Hitovice, kto v nej vystúpi a čo v nej odznie.
Zatiaľ však nie je jasné, akú formu dostane špeciálne natáčanie s Jakubcom. To prebiehalo spoločne, ako Jakubec hovorí, s „jeho blondínkami“ Božankou a farmárkou Božkou, ktorá vystúpila aj v prvej Hitovici. „Súbežne prebehlo stretnutie a reportáž s mojimi dvoma blondínkami, s ktorými sme prezradili novinky zo života a súkromia,“ prezradil Jakubec.
Ten zároveň odhalil ďalšie podrobnosti o pripravovanom špeciáli. „Išli sme spievať za davom do mesta, aby spievali a ja aby som ich presvedčil, že spievať vedia. Uvidíte ako sa ľudia so mnou bavili a ako vedia dobre spievať, spoznáme druhého Káju Gotta či dvojníka Samuela L. Jacksona na slovenský spôsob. Spievať budú Japonci, Angličania, Srbi, Taliani, Kórejci, Rakúšania, ruský zbor detí, ktorí bez problémov spievali na moje želanie Kalinku. Celé mesto sa bavilo, EMDŽEJ vyhecoval ľudí k zábave. No Slováci nemali svoj deň a hanbili sa, spievali menej, Bratislava je raz taká, nevie sa odviazať,“ posťažoval si hitmaker.
Jakubec výstup z točenia avizuje už na túto stredu 30. apríla. Markíza však na tento deň neplánuje podľa programu žiadnu špeciálnu aktivitu. Výsledkom špeciálneho natáčania, resp. „lifestyle-u“, tak bude najskôr reportáž napríklad v rámci publicistickej relácie Reflex.
Hitovica, ktorá podľa Jakubca raketovo vystrelila so sledovanosťou, dosiahla pri svojej premiére na Dome nadpriemerný výsledok, keď ju sledovalo takmer 260-tis. divákov starších ako 12 rokov, v 12-54 dosiahla podiel 7,5 % a stala sa trojkou na trhu. V repríze na Markíze už však prepadla s výsledkom 14,8 %. Jakubec sa v súčasnosti prezentuje ako tvár Markízy.