Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza s Hornou Dolnou pohorela! ZOO vyskočila, stala sa vysokým lídrom

Na druhýkrát už Markíze recept s Hornou Dolnou nevyšiel, rýchlu zmenu programu diváci odmietli.

V utorok už Horná Dolná Markíze nepomohla. Televízia po výsledkoch pondelňajšieho súboja, kedy napriek vysokému úspechu komediálneho seriálu novinka ZOO uhrala vyšší nadpriemer, urobila ďalšiu zmenu, keď narýchlo proti ďalšej časti ZOO opäť vytiahla Hornú Dolnú. Zaradenie reprízovej časti jej už však úspech neprinieslo.

Práve naopak. ZOO si našli diváci, ktorí v pondelok uprednostnili Hornú Dolnú, keď seriál značne rástol pri ratingu až 10,9 % s vysokým podielom 29 %. Horná Dolná, ktorá doteraz aj v reprízach zaradených v prime-time vyhrávala, našla premožiteľa, keď ju malo sledovať 8,2 % divákov s podpriemerným podielom v prime-time 22 %.

Čo Markíze vyšlo, bol vyšší výkon proti ZOO, než aký mohla očakávať s pôvodne plánovaným Búrlivým vínom. Tomu patria ratingy okolo sedem percent, proti novinke Joj by mohlo padnúť nižšie. Markíza ho radšej konkurencie ZOO ušetrila, keď ho presunula na 21:40, a to napriek tomu, že to ešte pred pár dňami vylúčila. Dosiahla pre seriál aktuálne rating neďaleko štandardu 6,7 % s podielom 23,3 %. Bližšie k jedenástej hodine odsunutá šou Vo štvorici po Slovensku vlakom vďaka neskoršiemu času uhrala share cez 24 %.

Joj po polroku vrátila do vysielania premiéry celebrity šou Sladký život. Pôvodne mala relácia odštartovať v pondelok, televízia však pre prekrytie Hornej Dolnej a Kredencu zdvojila ZOO a štart o deň odsunula. Šou sa dokázala na prvý raz pozviechať, keď prvý diel voči Búrlivému vínu dosiahol podiel takmer 18 %, druhá epizóda už ale klesla na 16 %. Čierne vlajky neuspeli s podielom cez 12 %.

Najsledovanejším programom dňa sa stala ZOO a to hneď dvakrát. Ešte pred nástupom epizódy zaradila Joj zostrih z prvých dvoch častí a dostala do deja aj tých divákov, ktorí v pondelok uprednostnili Hornú Dolnú. Zostrih ostali sledovať aj tí, ktorí prvé dve časti videli, ratingovo mal ísť cez 12 %.

Medzi menšími bola značne sledovaná Dvojka vďaka Svetovému poháru v lyžovaní, keď v slalome žien veľké úspechy zožala víťazná Veronika Velez-Zuzulová a šiesta Petra Vlhová. Druhé kolo slalomu dosiahlo v komerčnej cieľovke podiel až 9,5 %. Z ďalších staníc bola po ôsmej najvyššie Plus, Profesionáli šli cez 6 %, Kód Enigmy cez 4 %. Sherlock Holmes na Dajto štvorku atakoval, Mentalista na Doma neuspel s podielom tesne cez 3 %. Láska na druhý pokus s dvomi ďalšími časťami šla cez 6 a pod 8 %. Wau s Vtierkou Castle a CSI Miami dosiahla podiely cez 2 a pod 4 %.

Čítať viac...
Nahor