Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Markíza ruší marketingové oddelenie! Borec vo funkcii skončil

Televízny líder urobil zásadnú zmenu vo svojej organizácii.

Markíza zrušila svoje marketingové oddelenie. Televízia sa rozhodla reorganizovať aj oblasť komunikácie, čo si vyžiadalo personálne zmeny. Informovali o tom Stratégie. Vo svojej funkcii skončil Michal Borec ako riaditeľ Centra marketingu. Televízia s ním rozviazala trvalý pracovný pomer, ponecháva si ho však na externú spoluprácu.

„Marketingový riaditeľ Michal Borec sa sústredí na prípravu 20. narodenín televízie Markíza a takisto bude organizovať všetky klientské a PR eventy televízie. Naďalej zotrváva vo funkcii predsedu správnej rady nadácie a takisto bude zodpovedný za ďalšie projekty v rámci talent management and online projekty. Túto spoluprácu bude zastrešovať jeho spoločnosť, ktorá bude kľúčovým partnerom televízie,“ povedala pre Topky Tatiana Tóthová. Televízia mala podľa bulvárneho portálu rozviazať pracovný pomer aj s ďalšími tromi zamestnancami na nižších pozíciách.

Povinnosti oddelenia marketingu sa po novom rozdelia. „Zvyšok marketingovej agendy bude prerozdelená medzi centrá programu, reklamy a PR,“ dodáva Tóthová.

 

Čítať viac...
Nahor