Televízia
Markíza si poisťuje Vo štvorici po Slovensku: Vieme, či so štátom dohodla druhú sériu!
Televízia po troch rokoch registruje názov niekdajšej relácie vyrobenej v spolupráci so štátom.
V lete 2012 sa na obrazovky Markízy dostala relácia Vo štvorici po Slovensku, prostredníctvom ktorej chcel štát predstaviť Slovensko mladším cieľovým skupinám. Spoluprácu s Markízou dohodla Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), pričom hlavnými protagonistami sa stali Lukáš Latinák, Juraj Kemka, Robo Jakab a Marián Miezga. Autorom námetu bol Dano Dangl.
Markíza pred časom prekvapila registráciou známky Vo štvorici po Slovensku na Úrade priemyselného vlastníctva. Zaregistrovala si nielen jej slovnú ale aj obrazovú podobu. Ide o logo, ktoré k šou použila v roku 2012 (titulný obrázok).
Zaujímalo nás, či ide len o preventívne opatrenie, alebo Markíza so štátom pripravuje druhú sériu. SACR nám však potvrdila, že návrat relácie nechystá. „Momentálne nie je v pláne realizácia podobných aktivít,“ vyjadrila sa Alica Štrbavá z oddelenia komunikácie SACR.
Je možné, že Markíza siahne po recyklácii relácie počas leta. V zmluve medzi agentúrou, produkčnou spoločnosťou Noemo, ktorá reláciu vyrobila a televíziou dostala Markíza „výhradnú a časovo neobmedzenú licenciu“ na vysielanie programu na území Slovenskej republiky.
Markíza si v ostatnom čase nechala zaregistrovať aj ďalšie známky. Obľúbila si napríklad slovo „kukučka“, ktoré registruje aj samostatne a taktiež vo verzii Volanie kukučky. Ďalšie známky sa orientujú na prípadné kulinárske projekty, v presnom znení: Dobrú chuť, Chutná kuchyňa, Varte S NAMI či zmenachutí. Niektoré dostali aj svoju obrazovú podobu.