Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Aktuality

Nové hviezdy do prime-time: Markíza po úspechu chystá špeciálnu sériu detskej Tvojej tváre!

Mimoriadna edícia detskej verzie ťažiskovej šou túto jar zabrala, Markíza už teraz pripravuje ďalšiu.

Markíza túto jar odvysielala v poradí šiestu sériu svojej ťažiskovej celebritnej šou Tvoja tvár znie povedome, ktorej vysielanie v aktuálnej sezóne predĺžila o jeden týždeň.

Vôbec po prvýkrát v histórii pripravila po skončení klasickej série mimoriadne kolo, do ktorého obsadila známe aj neznáme detské tváre známych slovenských osobností.

Kombinácia detských vystúpení stvárňujúcich hudobné legendy spolu s emóciami hrdých známych rodičov, ktorí boli zakaždým prítomní priamo na pódiu, priniesla úspešnú zmes, ktorá zabodovala u divákov.

Špeciálna Tvoja mini tvár znie povedome dosiahla dokonca lepšie čísla, než finále šiestej série, keď už pri teplom počasí ju sledovalo až 608-tisíc divákov a v komerčnej cieľovke šla na rating 10,4 % s rekordným podielom pre celú Tvoju tvár v tomto roku 31,7 %.

Nie je tak prekvapením, že Markízu úspech s detským špeciálom posmelil a odvysiela aj ďalší.

Televízia už v týchto dňoch pripravuje novú edíciu detskej Tvojej tváre, do ktorej však obsadí detské talenty z radov divákov. Aktuálne spustila výzvu na kasting do Tvoja mini tvár znie povedome, v ktorej u celej verejnosti hľadá talentované deti od 5 do 12 rokov.

Markíza by pritom pri novej edícii detskej Tvojej tváre mohla prekvapiť a miesto jedného špeciálu by mohla pripraviť rovno viacdielnu detskú sériu večernej šou. 

Kým na Slovensku dosiaľ žiadna televízia takúto tradíciu nevytvorila, vo viacerých krajinách sveta bývajú najúspešnejšie práve detské verzie známych talentových šou, najväčšej popularite sa teší napríklad detský The Voice či detský MasterChef.

Televízny líder ešte aj takýmto spôsobom posilní svoju databázu mladých talentov, na ktoré sa v ostatných rokoch začala intenzívne zameriavať. Tie mladšie obsadila do seriálu Oteckovia, staršie zas do hitu Pán profesor.

Televízia pritom aj naďalej pokračuje v získavaní potenciálnych tvárí, ktoré by mohli zabrať u mladej diváckej cieľovky, pričom ich plánuje využiť nielen do seriálov ale v prípade plnoletých osôb aj do Farmy.

Čítať viac...
Nahor