Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza promuje svoje dobrodružné leto naplno! Kedy letnú kampaň odštartuje Joj? (aktualizácia)

Markíza a Joj sa tento rok rozchádzajú v stratégii promovania letných štruktúr. Kým líder hlavné programy pre najbližšie dva mesiace tlačí už od minulého týždňa, televízna dvojka sa s promom neponáhľa.

Ako prvých začala Markíza tlačiť Mušketierov, ktorí budú jedným z jej pilierov. Pobežia totiž dvakrát do týždňa v utorky a štvrtky. Televízia začala najprv krátkou teasingovou kampaňou, po krátkom čase nasadila dlhšie promo spoty (všetky upútavky tu). Na konci týždňa k tomu líder pripojil kampaň pre kľúčový pôvodný produkt Vo štvorici po Slovensku vlakom. Šou síce bude patriť len 45-minútový slot, dôležitý je pre stanicu najmä imidžovo. Markíza už tiež upozorňuje na ďalšie letné seriály Lovci pokladov a Škorpión, ktoré neštartujú hneď v prvý júlový týždeň. Predstavuje ich prostredníctvom veľkého letného kompilátu v rámci kampane „Veľké letné dobrodružstvo 2015„. Práve „letné dobrodružstvo“ je hlavným motívom tohtoročného leta lídra.

Ten sa od minulého týždňa zameral aj na menšiu Domu, nakoľko na nej budú prevažovať pravidelné seriály. Ako prvú začala stanica promovať Cudzinku, ktorá po dlhom čase preruší pásmo telenoviel od 21:30, pridala tiež Hriešny zoznam či kampaň s motívom „Vášnivé leto„, ktorý bude charakteristický pre leto na Dome. Dajto bude prevažne filmové, Markíza sa tak zo začiatku sústredí na cyklické produkty, na ktoré potrebuje divákov nalákať.

Kým Markíza začala s promom v očakávanom čase, Joj vyčkáva. Dosiaľ sa venuje upútavaniu programov pre jarnú sezónu, vďaka čomu na ňu líder získal týždňový náskok. Aj televízna dvojka pri tom má čo tlačiť. Zásadným pre ňu bude český seriál Vinári, ktorý štartuje už budúci týždeň v stredu 1. júla, pričom následne by mal bežať až dvakrát do týždňa v pondelky a stredy. Dvakrát v týždni bude vysielať aj novú sériu Kuriéra či novinku Taxi Brooklyn, toto leto tiež vráti v premiérových častiach Geissenovcov, ktorí dostanú miesto až trikrát do týždňa.

Podľa potvrdených informácií by mala Joj spustiť prvú kampaň na letnú štruktúru už dnes a teda týždeň pred štartom prázdninového programu. Do vysielania by sa mal dostať letný kompilát. V pondelok tiež začína s promovaním Vinárov. Pred rokom začala letné seriály v kampani „Seriálové leto“ promovať presne dva týždne pred spustením letného režimu. Upútavky do vysielania nasadila 13. júna, ako prvý sa 27. júna uviedol v piatkovom prime-time seriál Camelot.

Čítať viac...
Nahor