Aktuality
Markíza pripravuje pre Superstar masívnu kampaň: Pyca podpáli, z porotcov sa stanú Superhrdinovia!
Markíza postavila kampaň k najnovšej Superstar na dosiaľ najkreatívnejšom koncepte.
Stále náročnejší boj o diváka núti televízie pracovať čoraz tvorivejšie, čo sa odráža aj na koncepte proma pre blížiaci sa ročník Superstar. Markíza začiatkom júla natáčala na pražskom Barrandove upútavky, v ktorých sa z porotcov šou stanú Superhrdinovia.
Koncept je postavený na porote, ktorá má dve tváre. Na jednej strane sú to hudobníci, ktorí sa však v skutočnosti vydávajú na misiu nájsť najväčšiu Superstar. Každý z porotcov sa predstaví v úlohe hrdinu, Ondřej Soukup sa bude napríklad vznášať. V kampani nebude chýbať ani moderátor Martin Pyco Rausch. S ním sa hudobníci „pohrajú“, keď ho podpália či odfúknu. „Štvorica porotcov bude útočiť! Najprv na štáb našej televízie a moderátora Martina Pyca Rauscha, neskôr aj na vaše zmysly,“ píše ku kampani televízia. Hrdinským porotcom dáva prívlastky „sexy, nevyspytateľná, drsný a nekompromisný“.
V prípade talentových šou Markízy ide o dosiaľ asi najvýraznejší koncept a najkreatívnejšiu prácu s porotcami v kampani. Viac ukáže samotný výsledok. Doteraz televízia svoje tváre príliš neštylizovala, blízko k tomu mala skôr konkurenčná Joj v imidžových spotoch na Česko Slovensko má talent. Televízna dvojka aj pre tento rok pripravuje štylizovanú kreatívnu kampaň k šou.
Výpravnejšia nebude len podoba proma pre Superstar ale aj samotná šou. Ako sme vás už informovali, televízia sa pre tento rok necháva inšpirovať nemeckou verziou, v ktorej pokastingové vyraďovacie fázy prebiehajú v exteriéroch. Viac v tomto článku.
Z natáčania kampane Superstar