Aktuality
Markíza pre nedeľné taktizovanie presunula Šoubiz noviny, ani druhý experiment nevyšiel!
V pondelky sa šoubizovej relácii nedarí.
Televízny líder sa v tomto roku rozhodol pre zaujímavý krok, keď v najexponovanejšom čase po ôsmej večer testuje nové krátke spravodajské formáty. Od konca januára skúša ako posledný z veľkej televíznej trojky krátke správy. Rýchle Televízne noviny určené najmä pre divákov prichádzajúcich k obrazovkám po skončení hlavných spravodajských relácií zotrváva v programe dodnes, pričom televízii už nespôsobuje výrazný pokles sledovanosti ako tomu bolo po štarte formátu. Správy, ktoré Markíza stále testuje, však po presune dosahujú kolísavé výkony skôr blízko priemeru alebo pod priemerom stanice.
6. apríla Markíza uviedla ďalšiu krátku novinku Šoubiz noviny. Relácia mimoriadne odštartovaná počas sviatočného pondelka sa vo svojom testovacom režime mala usadiť v nedeľnom slote. Ide o jediný deň, kedy Markíza a Joj dosiaľ nevysielali šoubizové relácie. Šoubiz noviny pri štarte uhrali len slabý podiel 19,4 %, v prvú nedeľu 12. apríla sa už mali dvihnúť na 24,3 %, o týždeň neskôr dosiahli podobný výkon 24,8 %.
Ostatnú nedeľu však Markíza zataktizovala s brejkami, vďaka čomu museli Šoubiz noviny z programu zmiznúť. Televízia ich úplne nevynechala a pripravenú reláciu odvysielala po druhý raz a opäť mimoriadne v pondelok namiesto Rýchlych Televíznych novín. Relácia okamžite padla, keď podľa našich informácií uhrala len podpriemerný share 20,6 %. Sledovanejšie dokonca bolo aj žrebovanie spoločnosti Tipos. Je tak jasné, že relácia momentálne nemá na to, aby sa vysielala v deň, kedy je Markíza so svojím hlavným večerným programom len priemerná. V nedele televízia pravidelne zaznamenáva nadpriemerné výkony sledovanosti vďaka filmovej ponuke, relácii tiež pomáha samotná nedeľa, počas ktorej zvykne byť pri obrazovkách najviac divákov.