Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Po dvojročnej vojne Ťapákovej a Nového Času Markíza opäť bojuje o OTOv!

V posledných rokoch dostávajú osobnosti televíznej obrazovky a televízne projekty rovno dve sady ocenení. Po mnohých ročníkoch ankety Osobnosť televíznej obrazovky svoju internetovú anketu organizuje aj portál Topky.sk, ktorý touto snahou konkuruje svojmu rivalovi, webovému portálu Nového času. Veľkosť týchto dvoch ankiet je zatiaľ neporovnateľná, napriek tomu televízie tento rok vynaložili veľkú snahu o úspech v oboch anketách.

Markíza sa po dvojročnom bojkote ankety OTO opäť aktívne zapája do boja o sošky. Zmena nastala po výmene vedenia televízie, veľký problém s anketou mala totiž bývalá riaditeľka Markízy, Zuzana Ťapáková. S Novým Časom dokonca rozpútala malú mediálnu vojnu, keď sama spochybnila sčítavanie hlasov priamo vo vysielaní Televíznych novín, bulvárny denník sa jej odvďačil veľkými titulkami o tom, že klame. Po odchode Ťapákovej z Markízy sa však televízia ankety zúčastní. O zisk sošiek sa, podobne ako konkurencia, snažila výzyvaním divákov, aby za tváre a projekty televízie zahlasovali.

Markíza aktuálne vysiela najsledovanejšie seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú, najsledovanejšie má taktiež spravodajstvo. Nakoľko však bude v televíznej ankete úspešná, je otázne. Svoje tváre a programy podporovala aj v ankete Telkáč, kde však dostatok hlasov získať nedokázala. Joj ju porazila nielen celkovo v hlasovaní o najlepšiu televíziu, ale aj so svojím spravodajstvom, diváci si taktiež za najlepší seriál zvolili Panelák. Pre Markízu za rok 2013 získal ocenenia hlavne Vilo Rozboril ako najlepší moderátor a taktiež za reláciu Modré z neba, Rozboril však bol v čase hlasovania v Telkáči spájaný hlavne s konkurenčnou Joj. Markíza jasne uspela v kategórii Reality šou, kde suverénne vyhrala Farma.

Foto: Nový čas

Čítať viac...
Nahor