Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza operatívne reaguje na prepad čísel, koronašpeciály okamžite ruší v ďalší deň!

Markíza neobvykle mimoriadne spravodajské relácie naplánovala už na mesiac dopredu, postupne sa aj ona vracia k normálnemu programu. Špeciály jej prestávajú fungovať.

Pôvodne na tri večery v týždni naplánovala Markíza na celý mesiac vopred Mimoriadne relácie, v ktorých sa každý pondelok, utorok aj štvrtok o 20:30 venovala aktuálnej kríze koronavírusu.

Obsahovo stále vyčerpanejšie špeciály sa Markíze dlhšie v komerčnej cieľovke dokázali držať na priemernej úrovni okolo 7 ratingov a celkovo 350-tisíc divákov, pričom v prípade obsahovo výraznejšieho večera aj rástli na 8 – 9 ratingov a vedeli sa šplhať na pol miliónovú hranicu.

Markíza už pred pár týždňami operatívnou zmenou programu stiahla naplánované špeciály z pondelka, keď záujem o ne začal dosahovať vlažnú úroveň a zároveň sa televízii vyčerpávali témy. Stabilne ich držala ešte utorky a štvrtky, pričom s ostatnými dvomi vydaniami jej už špeciály padli na doterajšie minimá.

Tento utorok jej Mimoriadna relácia klesla približne rating na 6 % u mladých divákov a podiel okolo 16 %, počet divákov klesol na 322-tisíc. Joj s reprízou Nikto nie je dokonalý opäť o niečo posilnila a Markízu tento utorok prvý raz dorovnala.

Joj sa rovnako podarilo Markízu už predbehnúť vo štvrtok, kedy Mimoriadna relácia lídra padla na vôbec najslabší výkon pod 6 ratingov s celkovo 300-tisíc divákmi a Inkognito v štvrtkovej repríze porástlo pod 7 %. Navyše si ho pozrelo celkovo o 140-tisíc divákov viac.

Markíza aktuálne reaguje na prepad sledovanosti koronašpeciálov a po pondelku ich z vysielania sťahuje aj v ďalší deň. Očakávane tak robí vo štvrtok, kedy už tento týždeň na 20:30 zmenou programu vysúva reprízy Hornej Dolnej, ktoré ostatné týždne nasadzovala až po špeciáli.

Horná Dolná sa pritom Markíze v čase koronakrízy aj v reprízach dvihla, v druhom pásme uplynulý štvrtok dokonca dosiahla lepší výkon ako špeciál Markízy o 20:30.

Markíza nateraz Mimoriadne relácie ku koronavírusu ponecháva v utorky, kde sa druhý týždeň po sebe snaží ladiť obsahovo silnejšie vydania.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor