Pikošky
Markíza nový seriál tlačila z každej strany: Tesne pred vysielaním s netradičným ťahom!
Komerčné televízie začínajú nový rok novými seriálmi, oba promujú mimoriadne intenzívne.
Televízny líder odštartoval vo štvrtok prvú z dvoch seriálových noviniek, ktoré sa na slovenských obrazovkách objavia tento týždeň.
Pred sobotným štartom mimoriadne promovaného nového seriálu Joj Bodka stihla Markíza vo štvrtkovom prime-time uviesť vlastný nový komediálny seriál Najhorší týždeň môjho života, ktorý je adaptáciou staršieho britského sitkomu.
Aj Markíza svoju krátku seriálovú novinku, ktorá nadviaže na kratšie série ako Autoškola či Kuchyňa, promovala výrazne intenzívne. Okrem tlačenia seriálu ako „veľkej novinky“ využila popri hustom televíznom prome už od vianočných sviatkov najrôznejšie kanály, pričom lákanie na seriál vyvrcholila krátko pred jeho vysielaním.
Televízia totiž podporila promo oslovením priamo potenciálnych divákov, ktorým krátko pred začiatkom vysielania novinky rozposlala prostredníctvom operátorov sponzorované SMS správy.
„Máte už plán na večer? Čo tak zasmiať sa na Najhoršom týždni môjho života? To je názov nového seriálu s Kristínou Svarinskou v hlavnej úlohe. Sleduje dnes o 20:30 Markízu a zistite, čo všetko sa dá pokaziť týždeň pred svadbou,“ znela správa.
Dá sa očakávať, že tento spôsob priameho oslovenia budú televízie využívať aj v budúcnosti.
Joj sa zas v prípade svojho seriálu Bodka rozhodla postaviť na novinke rovno sviatočný televízny ident hlavnej Joj, vďaka čomu sa Bodka ukazovala divákom vyše päť týždňov v každej jednej prestávke programu. Zároveň viac na nej, než na samotnej ponuke, bol postavený aj vianočný kompilát, postupne k tomu pribudli upútavky aj making of videá nahustené počas Vianoc. Televízia tak právom vyvoláva u divákov veľké očakávania.
Šnúra seriálov s dlhými a intenzívnymi kampaňami sa ani rozbehom tohtotýždňových noviniek, podľa všetkého, neskončí. Joj totiž plánuje už na jar nasadiť aj svoj dosiaľ najväčší seriál Slovania, ale i prime-time novinku Nemocnica.