Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza zlyhala ako na jeseň: Narýchlo vyrobené Bez servítky padlo na úroveň Majstra pekára!

Kuchárska šou sa prepadla najviac vo svojej histórii.

Markíza sa zo situácie z jesene nepoučila. V snahe zvýšiť výkon accessu nechala na konci roka 2015 krátko pred Vianocami vyrobiť špeciál novej pekárskej šou Majster pekár, no narýchlo pripravený projekt na to doplatil ako kvalitou tak výkonmi. Televízia sa s druhou časťou relácie dostala na mimoriadne podpriemerný výkon s ratingom 2,7 % a podielom 10,3 % a okamžite ju z 18-tej hodiny stiahla.

Televízia ale dnes zažíva situáciu ako cez kopirák. 18-tu hodinu sa od nového roka rozhodla sanovať návratom relácie Bez servítky, pričom hneď v prvé tri týždne jej vysielania nasadila farmárske špeciály. Kuchárskej šou sa podarilo zastabilizovať Markízu na úrovni okolo alebo nad 20 % a televízia dala okamžite vyrobiť ďalšie špeciálne série.

Tie však podľa informácií z prostredia Markízy vznikali expresne a od požadovaného času na prípravu mali ďaleko. To sa opäť premieta nielen na zložení variacich osobností ale aj výkonoch relácie, ktorá dosiahla vo štvrtok nové dno, keď ju po započítaní oneskorenej sledovanosti malo sledovať 3,2 % divákov s podielom len 11,7 %.

Markízu tak dobehol rovnaký scenár ako z jesene pri narýchlo vyrobenom Majstrovi pekárovi. Aktuálne sa už k tomu dostala aj k blízkosti jeho úrovne v sledovanosti. Posledné dva týždne sa výkony Bez servítky prepadli k hodnotám 14 – 16 %, štvrtkový prepad je druhým najväčším za posledné obdobie.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor