Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Televízia

Markíza piatkovú Svadbu na prvý pohľad natiahne až do konca jari! Predstaví nové páry

Markíza bude s piatkovou šou Svadba na prvý pohľad vo vysielaní pokračovať aj ďalšie mesiace.

Blízka spolupráca slovenskej Markízy a českej Novy, patriacich pod rovnakého majiteľa, sa v ďalších mesiacoch a rokoch bude prejavovať stále viac.

Obe televízie plánujú ešte užšie prepojenie, a to už zďaleka nielen cez spoločné federálne projekty, ale rovnako cez cielené nákupy či spojené investície napríklad do internetovej platformy Voyo, ktorú v ďalších rokoch chcú v oboch krajinách doviesť k celkovo jednému miliónu predplatiteľov.

Markíza najnovšie spoločné zázemie s Novou využije aj pre svoj aktuálne rozbehnutý piatkový prime-time, kde napriek blížiacemu sa finále druhej série svadobnej šou o divákov prísť nemusí.

Televízii v tomto roku výrazne porástla sledovanosť šou Svadba na prvý pohľad, ktorá s druhou sériou oslovila viac divákov ako vlaňajší pilotný ročník. Markíza sa stabilne hýbe v okolí 9 – 10 ratingov, a dosahuje tak jedny z najlepších čísel z celého týždňa po Pánovi profesorovi a šou Tvoja tvár znie povedome.

Markíza pritom aktuálny trend v piatkovom prime-time bude môcť ešte natiahnuť.

Kým 2. sériu Svadby na prvý pohľad uzavrie už o dva týždne v piatok 30. apríla, v jej vysielaní bude nakoniec pokračovať aj v ďalšie piatky.

Televízia totiž medzičasom rozhodla, že miesto plánovaných filmov, ktoré mala začať od mája v piatky nasadzovať, na tohtoročné príbehy Svadby na prvý pohľad okamžite nadviaže príbehmi českých párov.

Po Markíze totiž minulý rok priniesla svoju verziu svadobnej šou aj Nova, ktorá ju vysielala na jeseň. Prinášala jej výrazne lepšie výkony než Markíze jej verzia, pravidelne celkovo dosahovala sledovanosť 1 milióna divákov, pričom v komerčnej cieľovke vyskakovala na silné podiely nad 30 %.

Práve príbehy troch českých párov Markíza nasadí po uzavretí aktuálnej štvorice tých slovenských.

Pokúsi sa tak využiť momentálnu úspešnú vlnu a záujem divákov, pričom v prípade takejto reality šou môže v piatky udržať trend a postavenie večerného lídra. 

Markíza bude mať k dispozícii celkovo 8 dielov českých Svadieb, čím v prípade úspechu zablokuje piatkový večer na celý zvyšok sezóny. Šou tak nakoniec potiahne až do 25. júna, a to už bez investovania dodatočných nákladov.

Odporúčame

Facebook

Nahor