Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Markíza chce na svojich klenotoch zarábať aj inak: Spúšťa predaj knihy o Hornej Dolnej!

Seriál sa dočkal vlastnej knižnej publikácie.

Z najúspešnejšieho televízneho programu posledných rokov bude chcieť Markíza vyťažiť ešte viac. V piatok spustila predaj novej knihy Horná Dolná – Sprievodca najvynikajúcejšou dedinou na Slovensku. Kniha sa nebude sústrediť na detaily z natáčania seriálu, ale pokúsi sa vtiahnuť čitateľov priamo medzi osadenstvo vymyslenej dediny.

„Nie je to kniha, ktorá opisuje nakrúcanie, či ponúka prepis jednotlivých epizód. Je to kniha, pri ktorej sa na chvíľu stanete ozajstnými občanmi Hornej Dolnej. Vedeli ste, aké sú v Hornej Dolnej zvyky a tradície? Aké sú najdôležitejšie športové udalosti, či prečo sú vzťahy medzi Hornou a Dolnou Dolnou také napäté?“ píše Markíza. Kniha sa už dá kúpiť, aktuálne sa jej cena cez internetový predaj pohybuje na úrovni okolo 7,50 – 8 eur.

Kniha o Hornej Dolnej je len jedným z produktov, ktorý Markíza prináša v snahe zarobiť na svojich najväčších ťahákoch a značkách. Len prednedávnom ohlásila vlastný film pre aktuálne najúspešnejšie vymyslené postavičky Cuky a Luky, pracovať na ňom bude s Danom Danglom a jeho producentský tím. „Veľmi nás potešila táto myšlienka. Vieme, že to nebude ľahké, keďže sme obe veľmi vyťažené. Urobíme preto spolu maximum, aby sa film v prvom rade narodil a hlavne, aby sa ľuďom páčil. Sme ale na úplnom začiatku,“ povedala Petra Polnišová, ktorá hrá v dvojičke so Zuzanou Šebovou.

So značkou Hornej Dolnej taktiež bude môcť Markíza spájať mnoho iných predajných produktov. Prednedávnom si totiž zaregistrovala pre najrôznejšie produkty či služby. V zozname pre registráciu sa objavujú napríklad šálky, misky, demižóny, krištáľ či džbány, ale aj kufríky, kabelky či peňaženky. Taktiež si logá registruje pre výrobky z mäsa, na odevy a obuv, rôzne potraviny ako kávu, čaj, džemy a kompóty, nealkoholické a alkoholické nápoje a značku si poisťuje dokonca aj v oblasti ubytovacích služieb.

Pri Búrlivom víne zas televízia v minulosti využila spoluprácu s výrobcom vína, značkou Elesko, keď pripravila  špeciálnu sériu fliaš Búrlivé víno – Cuvée Dolinský.

Čítať viac...
Nahor