Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza, ilustračné foto

Aktuality

Markíza na jar nakrúti dve veľké televízne šou! Do Let´s Dance mieri hviezda Dunaja

Zostava súťažiacich novej série Let´s Dance sa začína skladať. Aktualizované.

Návrat tanečnej šou Let´s Dance sa blíži.

Markíza na začiatku roka po prvýkrát prehovorila o pripravovanej novej 9. sérii, s ktorou má do vysielania vyrukovať o niekoľko týždňov.

Let´s Dance sa po rokoch opäť stáva kľúčovým formátom lídra, ktorý pôvodne stabilne vysielal ešte v rokoch 2006 až 2011. V súčasnej verzii šou Markíza uvedie tretiu jar po sebe.

Očakáva sa, že televízia opäť pripraví desať priamych prenosov, ktoré vyplnia jej nedeľné večery v priebehu marca a apríla.

Prvé meno Let´s Dance 9

Už tradične bude najväčšiu pozornosť pútať celebritné zloženie súťažiacich.

V roku 2022 postavila Markíza celkovo jedenásť tanečných párov, rovnaký plán mala televízia aj vlani. Po nečakanom odstúpení Márie Čírovej pre zranenie však do šou nastúpil aj dvanásty pár.

V novej 9. sérii Let´s Dance sa už podľa potvrdených informácií predstaví mladá herečka Petra Dubayová.

Jej herecká hviezda naplno vystrelila účinkovaním v dobovom seriáli Dunaj, k vašim službám, v ktorom patrí k najpopulárnejším herečkám vôbec.

Už v roku 2022 sa však objavila vo vianočnej rozprávke Zakliata jaskyňa alebo v komediálnom seriáli Šťastná rybka.

„Petra už divákov očarila svojím hereckým talentom v najpopulárnejšom seriáli minulého roka Dunaj, k vašim službám a verím, že teraz rovnako zažiari aj na tanečnom parkete našej šou,“ potvrdil informáciu Novému času režisér šou Pepe Majeský.

Nakrúti aj druhú veľkú šou

Líder v uplynulých rokoch v pozícii ťažiskového sezónneho projektu striedal formáty ako Tvoja tvár znie povedome, Superstar alebo The Voice, ku ktorým sa po dlhej prestávke opäť pridalo Let´s Dance.

Na jeseň 2023 k tomu Markíza vyskúšala úplne zmeniť žáner a namiesto súťažného talentového programu predstavila zábavnú celebritnú šou Možné je všetko.

Možné je všetko minulý rok nahrádzalo v programe lídra inú celebritnú šou Tvoja tvár znie povedome.

Tá sa mala pôvodne vrátiť aj v roku 2023, no po tvrdom prepade sledovanosti v 7. sérii televízia napokon ďalší ročník nerealizovala. Novinku nasadila v jesennej sezóne namiesto nedieľ, ktoré už patrili konkurenčným ťažiskovým šou Pečie celé Slovensko a Česko Slovensko má talent, na soboty, kde dosahovala zväčša priemernú sledovanosť.

Možné je všetko sa s klasickými časťami hýbalo spravidla v okolí 6 ratingov a na podieloch na trhu okolo 23 % v obchodnej cieľovke. Najvyššie vystrelilo na konci októbra, kedy sa dostalo na rating 7,8 % s podielom na trhu 25,7 %. Išlo o výrazne najlepší výkon série.

Rekord však Možné je všetko trhlo na konci roka so silvestrovským špeciálom, ktorý v druhej časti posledného večera v roku valcoval ratingom 12,5 % a podielom na trhu 30,6 % v obchodnej cieľovke.

Po tomto úspechu sa televízia púšťa do nakrúcania ďalších častí okamžite.

Markíza podľa našich informácií už tento mesiac začne s nakrúcaním 2. série Možné je všetko, ktorá by sa opäť mala dočkať 10 vydaní.

Nakoľko televízia pre tento rok ohlásila iba dva veľké projekty, očakáva sa, že na jar vráti Let´s Dance a s novými dielmi Možné je všetko príde až na jeseň. O takomto vysielaní šou hovorila aj programová riaditeľka Markízy Silvia Majeská.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram

Vysvetlivky k uvádzaniu televíznej sledovanosti
Obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci - obchodná cieľová skupina divákov vo veku 13-55 rokov (od roku 2024). Do roku 2023 bola uvádzaná vo veku 12-54 rokov. Spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %;
Univerzálna cieľovka (celkové publikum) - všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %.

Poznámka: Od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná oneskorená sledovanosť, od januára 2017 "hostia". Od januára 2024 došlo k zmene obchodnej cieľovej skupiny.

Čítať viac...
Nahor