Aktuality
Markíza aj Joj si v stredu polepšili, štvrtková zábava už vedľa seba! Opäť vyskočil futbal, novú telenovelu Doma predbehla aj Wau
V stredu futbal zabral na Dajto, vo štvrtok na Dvojke. Prvý týždeň s novou telenovelou zakončila Doma najslabšie, skončila za všetkými konkurentmi.
STREDA: V stredu sa podarilo obom hlavným komerčným staniciam stúpnuť. Markíza si s filmom Macocha polepšila na podiel pod 20 %, Prázdniny sa s poslednou časťou reprízovej prvej série dostali nad 17 % a zaznamenali tak jeden z najlepších letných výkonov. Medzi menšími kanálmi najviac zabodovalo Dajto so Superpohárom UEFA medzi Realom Madrid a Atleticom Madrid pri podieloch takmer 8 až vyše 10 %, Plus s filmom Pravdivé lži uhrala 5,5 %. Nová telenovela Doma Neželaná nevesta získala podiely takmer 5 a 6 %, Wau s kriminálkami uhrala podiely pod 4 a dvakrát vyše 4 %.
Rodinné prípady podvečer zaznamenali podiel nad 21 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja sa dostala pod 12 %. Televízne noviny si pripísali 26,5 %, Noviny vyše 21 %. Celkovo si správy Joj vybralo viac ako 400-tisíc divákov, tie na Markíze zas cez 350-tisíc.
ŠTVRTOK: Vo štvrtkovom prime-time sa tento týždeň dorovnali reprízy zábavných programov. Inkognito aj Dobre vedieť zahrali zhodný rating tesne nad 4,5 %, podielovo sa šou hýbali okolo 15,5 %. Obe televízie zatlačilo tretie predkolo Európskej ligy na Dvojke medzi Slovanom Bratislava a Rapidom Viedeň podielmi vyše 9 % a 13 %. V čase druhého polčasu druhé Dobre vedieť prekročilo len 14 %, nová šou Päťka na Joj získala iba share cez 10,5 %.
Z ďalších malých kanálov Dajto s filmom John Wick šlo pod 6 %, snímka Prenasledovaná doktorom 2 na Plus prekročila 5 %. Wau s kriminálkami dosiahla podiely vyše 4, takmer 5 a vyše 5 %, predbehla tak aj s ďalšími stanicami novú telenovelu Doma Neželaná nevesta, ktorá zakončila úvodný týždeň podielmi tesne nad 4 a 4,5 %.
Rodinné prípady sa podvečer dostali o málo nad 20,5 %, tvrdo prepadla Moja mama varí lepšie ako tvoja len nad osmičkou. Televízne noviny získali share tesne nad 25,5 %, Noviny klesli pod 20 %. Celkovo ich videlo nad 370-tisíc divákov, Televízne noviny ich mali o 50-tisíc menej. Najsledovanejším programom oboch dní sa v oboch cieľovkách stalo Počasie Markízy.