Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Mama na prenájom potvrdila pokles, stratila aj bez Vlhovej! Bez servítky začína sťahovať stratu

Utorňajší slalom Petry Vlhovej bral divákov najmä kuchárskej šou Bez servítky, kým k tej sa v stredu vrátili diváci, Mama na prenájom potvrdila pokles.

Už dnešné pokračovanie súboja výpravnej seriálovej novinky Dunaj a zabehnutej Nemocnice poodhalí, koľko divákov v utorok od seriálov odlákala k sebe víťazná Petra Vlhová v priamom prenose slalomových pretekov.

V prípade podvečera na túto otázku odpovedal už stredajší ďalší stret nového denného seriálu Mama na prenájom s reality šou Bez servítky.

Ako sme informovali, v utorok seriálová novinka Mama na prenájom poklesla oproti pondelňajšiemu štartu o vyše pol ratingového bodu výkonom 6,5 % v komerčnej cieľovke a v celkovom počte divákov o takmer 50-tisíc na úroveň 368-tisíc divákov.

Pri štarte ešte pokorila ratingovú sedmičku a celkovo 400-tisícovú divácku hranicu.

Ako v prime-time tak podvečer však v utorok do súboja Markízy a Joj vstúpili ostro sledované nočné slalomové preteky s víťazným ťažením Petry Vlhovej.

Prvé kolo slalomu sa uskutočnilo od 18. hodiny, druhé kolo od 20:30, a teda priamo proti hlavným programom komerčných staníc.

Slalomové preteky tak zahmlili skutočnú výkonnosť nových seriálov Markízy aj zabehnutých programov Joj.

Klesla aj bez Vlhovej

So stredajším pokračovaním nový denný seriál Markízy potvrdil pokles aj bez športovej konkurencie.

Mama na prenájom v stredu poklesla v komerčnej cieľovke aj oproti utorňajšiemu vysielaniu na zatiaľ najnižší rating 6,2 % s podielom 24,5 %. Podielovo seriál oproti utorku stúpol, keď pri obrazovke bez vysoko sledovaného športového prenosu trávilo čas menej divákov.

V celkovom publiku si Mama na prenájom oproti utorku, naopak, divácky polepšila na úroveň 377-tsíc divákov.

Seriál sa rovnako ako v pondelok stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a predbehol aj večerné seriály Hranica a Chatári.

Bez servítky sťahuje stratu

Konkurenčná kuchárska šou Bez servítky v stredu bez konkurencie Vlhovej rástla.

Proti Mame na prenájom dosiahla zatiaľ najlepší výkon ratingom 5,2 % pri podiele 20,7 % v komerčnej cieľovke a celkovo 340-tisíc divákmi. V utorok pritom kuchársku šou sledovalo 290-tisíc divákov.

Bez servítky sa po pondelňajšom víťaznom nástupe novej konkurencie darí sťahovať stratu.

V pondelok proti štartu Mamy na prenájom sledovalo Bez servítky spolu 316-tisíc a za novým denným seriálom Markízy  šou zaostala o približne 100-tisíc divákov. V stredu bol rozdiel už len menej ako 40-tisíc divákov.

V komerčnej cieľovke zas programy v pondelok delili vyše dva ratingové body, v stredu to bol už iba 1 rating.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor