Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Nové projekty

Kultové Áno, šéfe sa vracia s novým názvom aj šéfkuchárom: Dátum návratu slovenských častí!

Po viac ako desiatich rokoch sa na obrazovky vracia slovenská verzia jednej z najznámejších kuchárskych reality šou.

Po nových seriáloch Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom sa Markíza pripravuje na spustenie aj svojej prvej novinky tohto roka medzi televíznymi šou.

Televízna jednotka pre jarnú sezónu pripravila vlastné spracovanie slovenskej verzie celosvetovo známej šou Áno, šéfe, ktorá sa po vyše dekáde vráti na Slovensko v lokálnej verzii.

Reality šou Áno, šéfe!, v ktorej výrazný šéfkuchár navštevuje problematické reštaurácie a snaží sa ich postaviť na nohy, je u nás známa najmä vďaka pôvodnej verzii s Gordonom Ramsayom a taktiež prostredníctvom českých epizód so Zdeňkom Pohreichom. Ten nakrútil takmer sto epizód českého Áno, šéfe v priebehu siedmich sérií, ktoré sa na TV Prima vysielali v rokoch 2009 až 2018.

Na Slovensku sa známa reality šou objavila v domácej verzii jediný raz v roku 2011.

Až do dnešných dní bola ambasádorom značky Áno, šéfe na Slovensku komerčná Jojka, ktorá na svojich staniciach vysielala všetky verzie – americkú, britskú, českú a aj slovenskú.

Jojka v roku 2011 Jojka ponúkla dve série, ktorých šéfkuchárom bol Jaroslav Žídek.

Ten sa s formátom prísneho šéfkuchára stotožňoval sťažka a napriek nadpriemernej sledovanosti v projekte nepokračoval. Ešte v roku 2011 ho do vlastných radov zlákala Slovenská televízia, na ktorej obrazovke odštartoval vlastný formát Nebíčko v papuľke.

Návrat plný noviniek

Reality šou Áno, šéfe sa so slovenskými časťami vráti na obrazovky túto jar.

Po prvýkrát sa však neobjaví na Jojke, keď sa formát podarilo získať konkurenčnej Markíze, ktorá ho plánuje uviesť ako jeden z highlightov tohto roka.

Markíza takto vrátila Jojke požičané, ktorá sa ešte v roku 2020 dostala k právam na dennú kuchársku reality šou Bez servítky.

Dnes je jej stabilnou súčasťou podvečerného vysielania piatu sezónu po sebe a pravidelne dosahuje nadpriemerné výkony sledovanosti. Vlani bola dokonca počas oboch televíznych sezón trhovým lídrom.

Áno, šéfe! sa prostredníctvom obrazovky Markízy vráti pod novým názvom.

Televízna jednotka sa chce odlíšiť od názvu zabehnutého na konkurenčnej obrazovke a svoju verziu Áno, šéfe! predstaví pod názvom Na nože. Riskuje tým však ťažšiu rozpoznateľnosť notoricky známeho formátu.

Slovenské epizódy kultového Áno, šéfe! sa na naše obrazovky vrátia už budúci mesiac.

Vlastnú šou Na nože zaradí Markíza očakávane na stredajšie večery, kde vystrieda aktuálne dobiehajúci komediálny seriál Chatári. S novinkou Na nože vyrukuje na obrazovky od stredy 8. februára o 20:30.

Nový šéfkuchár aj skrytá kamera

Spoločne s novým názvom Markíza predstavila aj nového šéfkuchára.

Stane sa ním Martin Novák, od ktorého televízia očakáva razantný prejav a autentickejšie naplnenie prvkov reality šou.

V čisto slovenskej verzii formátu Kitchen Nightmares sa divákom predstaví renomovaný a viacerými prestížnymi oceneniami ovenčený šéfkuchár Martin Novák, ktorý si taktiež nekladie servítku pred ústa a vie byť poriadne prísnym kritikom. Za prítomnosti televíznych kamier sa bude snažiť vytiahnuť z problémov reštaurácie, ktoré sa z najrôznejších dôvodov ocitli v kríze, alebo dokonca na hranici krachu,“ avizuje Markíza.

Nový šéfkuchár si pritom úspešnosť svojho ťaženia v reštauráciách overí aj inkognito.

„Martin Novák sa po nejakom čase do každej reštaurácie vráti so skrytou kamerou, aby preveril, či naozaj došlo k zlepšeniu,“ potvrdzuje televízia.

Vo vôbec prvej časti sa reality šou Na nože vyberie do Šamorína.

Reštaurácia Bella Italia po osemročnom podnikaní padá na dno, čoho dôsledkom je aj pandémia covidu.

„Tibor – majiteľ reštaurácie Bella Italia v Šamoríne, doteraz nepotreboval žiadne pôžičky a bol hrdý na to, ako sa podniku darilo. Posledné sezóny sú extrémne slabé. Reštaurácia profituje iba v lete, keď funguje terasa, inokedy však zíva prázdnotou. V kuchyni pracuje aj Tiborov syn a manželka a práve oni sú tí, ktorí volajú po zmene. Tibor na zamestnancov nevie byť prísny a postupne, tak začína na svoju dobrotu doplácať. Podarí sa šéfkuchárovi Martinovi Novákovi presvedčiť Tibora, že zmena je to, čo jeho podnik na prežitie potrebuje? A bude Martin konečne ten, koho Tibor počúvne?“ znie anotácia prvej časti Na nože.

 

Čítať viac...

Viac v Nové projekty

Nahor