Aktuality
Krátke správy Markízy môže čakať rýchly koniec! Takto si to líder nepredstavoval
Rýchly súhrn správ Markíze skôr škodí, ako pomáha.
Kým prvé do vysielania nečakane zaradené vydanie Rýchlych Televíznych novín ešte dokázalo uspieť a dokonca priniesť dobrú štartovaciu pozíciu aj pre Búrlivé víno, ďalšie dve vydania už televízii skôr ublížili. Pod slabší výkon štvrtkového Búrlivého vína, ktoré dobehli aj Divoké kone, sa mohla podpísať aj krátka spravodajská relácia Markízy, ktorá stačila výkon televízie do podpriemeru.
Kým vôbec prvé vydanie Rýchlych Televíznych novín v stredu 28. januára 2015 sledovalo ešte 10,2 % divákov s podielom 25,7 %, to štvrtkové kleslo podľa našich informácií hneď o dva ratingy a spôsobilo prepad televízie na hodnotu 8,3 % ratingu s podielom len 22,4 %. Väčšina odídených divákov prepla na Jojku, ktorej Najlepšie počasie malo prekročiť 10% hodnotu ratingu a predbehnúť aj predpoveď počasia lídra.
V piatok krátka relácia zaznamenala ešte väčší prepad, keď stratila ďalších divákov a pozrelo si ju už len 7,1 % Slovákov, čo predstavovalo podpriemerný podiel 18,9 %.
Z trojice dosiahnutých výkonov je však zrejmé, že väčšina divákov čakajúcich na denné seriály si už správy pozrela po siedmej, prípadne ich súhrn správ, do ktorého sa napriek krátkej stopáži vždy vojde aj nepodstatná udalosť, nezaujíma. Formát v priebehu dvoch dní dokázal stratiť tretinu divákov a môžeme očakávať, že televízia tento experiment ukončí expresne rýchlo. Najmä Búrlivému vínu totiž môže nemálo poškodiť.
Hovorkyňa Markízy, Tatiana Tóthová, v oficiálnom stanovisku ozrejmila, že televízia zatiaľ formát iba testuje a podľa výkonnosti sa rozhodne, či ho natrvalo zaradí do štruktúry. Ak by sa tak stalo, Rýchle TNky by bežali iba cez pracovné dni.