Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Joj zmenou programu vystrelila, Nemocnica zabrala aj v stredu! Domu snov nepomohla

Zdieľať

Televízna dvojka po čase opäť zatlačila Utajeného šéfa, novinka Dom snov prepadla aj po silnom nábehu seriálového hitu.

Joj operatívne od tohto týždňa upravila program, keď zareagovala na neúspech jesennej novinky Dom snov.

Tá už od štartu dosahovala podpriemerné výkony a v stredajšom prime-time uvoľnila priestor Utajenému šéfovi na Markíze, ktorého predtým dokázala stláčať šou Česko Slovensko má talent vysielaná v úvode série okrem sobôt aj v stredy.

Po neúspechu Domu snov a dovysielaní boja o prvý dom sa Joj rozhodla od tejto stredy zintenzívniť nasadzovanie svojho aktuálne najsilnejšieho programu Nemocnica a v októbri ho vysielať trikrát v týždni v utorky, stredy aj štvrtky.

Napriek náhlej zmene programu televízia dokázala odkomunikovať vysielanie Nemocnice aj v nový deň, keď na stredy preniesla všetkých jej divákov. So seriálom uhrala rating 7,9 % s podielom 23,4 % v komerčnej cieľovke, celkovo si nový diel pozrelo 508-tisíc divákov.

Joj takto medzitýždenne porástla na takmer dvojnásobný výkon, minulú stredu s Domom snov prekročila hranicu 4 ratingov. Utajený šéf ešte v jeho konkurencii minulý týždeň značne klesol, keď spadol o viac ako rating na 7,3 %, tento týždeň už v konkurencii Nemocnice ešte poklesol na rating 6,6 %.

Domu snov nepomohlo ani zosunutie do neskoršieho času a nábeh Nemocnice, skončil na podiele iba 11,3 %. Farma oproti novej šou uhrala vyše dvojnásobný výkon s ratingom 5,3 % a podielom 23,2 %.

 

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

 

Odporúčame

Facebook

Nahor