Aktuality
Joj zavŕšila imidžovú kampaň: Už aj ona má v idente svoje tváre (videá)
Televízia z Koliby plynule prešla do svojej záverečnej fázy kampane. Dostala sa už aj do jej vysielania.
Bigboardy, bilbordy, citylighty, printy, rádia a nakoniec aj jej vlastné vysielanie. Joj sa pokúsila dostať bližšie k divákom prostredníctvom jej veľkej imidžovej kampane, ktorú odštartovala po celom Slovensku začiatkom augusta. Krajinu zaplavila najprv vonkajšou teasingovou kampaňou, ktorej podstatu odhalila v polovici mesiaca. Pár dní na to prešla aj do printov a rádií a kruh sa uzatvára na jej obrazovke.
Televízia aktuálne vypúšťa do vysielania spoty, ktoré dopĺňajú jej ident. Využíva v nich svoje známe tváre, ktoré sú naviazané na doterajšiu fázu kampane, pracujú s vonkajšou reklamou, ktorá je Slovákom dobre známa a taktiež používa inštalácie, ktoré rozmiestnila po Bratislave špeciálne pre natáčanie spotov.
Televízia v nových identových jingloch odkazuje napríklad na Veľké Noviny s dvojicou Lucia Barmošová – Ľuboš Sarnovský, Súdnu sieň s jej tvárami Jankou Buršákovou a Renátou Názlerovou, odsunutú seriálovú novinku Dr. Ema prostredníctvom Natálie Germániovej či denný seriál Panelák, ktorý promuje priamo jeho autor Andy Kraus.
Joj sa vracia k hraným spotom s jej tvárami po čase. Napriek tomu, že takéto imidžové hrané spoty boli súčasťou identu, ktorý Joj používa od roku 2012, postupne z jej vysielania vymizli. Joj pôvodne aj v takýchto jingloch pracovala s výrazným jednofarebným pozadím, teraz svoje tváre posadila do reálneho mestského prostredia. Nové spoty uzatvárajú každý upútavkový blok.
Štvorica spotov s tvárami Joj
Vývoj imidžovej kampane Joj:
1. fáza: Joj zaplavila Slovensko outdoorovou kampaňou. Pozrite si vizuály prvej teasingovej fázy
2. fáza: Joj pokračuje v budovaní dobrého imidžu: Outdoorovú kampaň posúva do 2. fázy, tým však zďaleka nekončí!
štart 3. fázy: Joj svoju kampaň rozširuje o netradičné inštalácie, začala štúdiom Novín na zastávke (aktualizácia)